Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wsparcie działu IT
Temat: wsparcie działu IT
Polskie firmy inwestują w zespoły wsparcia IT
Najgorsze typy osób korzystające ze wsparcia technicznego
5 zmian, jakie BYOD przyniesie w obszarze wsparcia technicznego
Computerworld Online
W oparach zamętu spowodowanego programami typu BYOD czai się pytanie: „Co dalej z obsługą i wsparciem technicznym?” Obawy dotyczące zmian w zakresie funkcji pełnionej w firmie przez dział wsparcia technicznego bywają ekstremalne. Jedni spodziewają się przytłoczenia specjalistów ds. IT lawiną telefonów, inni prognozują, że biura helpdesku będą straszyć niczym wymarłe miasta. Przedstawiamy 5 realnych zmian, jakie najprawdopodobniej będą mieć miejsce w najbliższym czasie.
PZU i RWE liderami wsparcia IT
Monika Tomkiewicz
Zakończył się konkurs Lider Wsparcia IT, który promuje organizacje i ich pracowników za szczególne osiągnięcia w zakresie jakości i efektywności wsparcia IT. W tym roku w kategorii Centrum Wsparcia Roku nagrodzono Grupę PZU, a w kategorii Zespół Wsparcia Roku zwyciężyło RWE IT Poland. Natomiast statuetkę Osobowość Roku otrzymał Andrzej Bartkowiak, Dyrektora IT w BZ WBK.
Najmłodsi pracownicy chętnie wyręczą dział IT
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Młodzi pracownicy, którzy rozpoczynają karierę, chętniej niż ich starsi koledzy pomagają rozwiązywać problemy ze sprzętem - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Bogmar.
GSK Services, BNP Paribas Polska i ING Bank Śląski zwycięzcami konkursu Lider Wsparcia IT 2010
Monika Tomkiewicz
Podczas tegorocznej Gali Liderów Wsparcia IT, kończącej Forum Wsparcia IT 2011, zaprezentowano wyniki konkursu na najlepsze centrum wsparcia IT, zespół wsparcia IT, przedsięwzięcie roku i osobowość roku. Wśród nagrodzonych znalazły się m.in. BNP Paribas Polska i ING Bank Śląski.
Mobilni pracownicy muszą być wspierani przez IT
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Działy IT próbują wspierać rosnącą liczbę pracowników mobilnych - wynika z badania przeprowadzonego dla Riverbed Technology przez Vanson Bourne.
Użytkownicy do działu IT: "co ostatnio dla nas zrobiliście?"
Krzysztof Piątek
Miłość pracowników firmy do działu IT trwa krótko. Jeżeli rozwiążesz jeden z ich problemów spotkasz się z wyrazami uznania, ale szybko zaczną domagać się więcej, zapominając o dotychczasowych zasługach.
EDS ma outsourcing w TP
Adam Jadczak
Umowa pomiędzy Telekomunikacją Polską a EDS Poland o wartości 52 mln USD została podpisana na pięć lat. Częścią tej umowy jest świadczenie przez 150 pracowników Web Inn z Grupy Sygnity usług service desk oraz wsparcia użytkowników w zakresie problemów z infrastrukturą i aplikacjami biznesowymi dla 33 tys. pracowników TP.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »