Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wojna formatów
Temat: wojna formatów
Blu-ray dla pecetów, HD DVD dla notebooków?
Ludwik Krakowiak
Koncern Fujitsu jak dotąd nie opowiedział się po żadnej ze stron trwającej wciąż tzw. wojny formatów, w której standard Blu-ray konkuruje z HD DVD. Z zapowiedzi firmy wynika jednak, iż zamierza on wspierać obie z wymienionych technologii. Dowodem tego ma być czerwcowa premiera na rynku japońskim komputerów stacjonarnych Fujitsu wyposażonych w napędy optyczne Blu-ray oraz notebooków z czytnikami HD DVD.
Microsoft wybierze następcę DVD?
Daniel Cieślak
Koncern z Redmond zamierza w najbliższym czasie intensywnie promować standard HD DVD - jeden z dwóch formatów pretendujących do miana "następcy DVD". Microsoft zamierza wykorzystać do tego swoją silną pozycję na rynku systemów operacyjnych - informuje magazyn EE Times.
Wojna formatów potrwa jeszcze dwa lata?
Daniel Cieślak
Tzw. "wojna formatów" pomiędzy dwoma pretendentami do miana "następcy DVD" - standardami Blu-Ray i HD DVD - potrwa co najmniej dwa lata - prognozuje firma Gartner. Wcześniej raczej nie należy spodziewać się zwycięstwa żadnego z formatów - zapowiadają analitycy.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »