Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wideo
Temat: wideo
Facebook stawia na wirtualne pokoje spotkań
Janusz Chustecki
Wiadomo już, jak Facebook zamierza zachęcić użytkowników do korzystania z jego usług obsługujących zdalne sesje wideo. Firma zaprezentował bowiem w tym tygodniu rozwiązanie noszące nazwę Horizon Workrooms. Jest to aplikacja wspierająca wirtualną rzeczywistość oraz pracę grupową.
TikTok deklasuje konkurencję
Janusz Chustecki
TikTok jest obecnie najpopularniejszą na świecie mobilną aplikacją do prowadzenia rozmów wideo - w 2020 roku został pobrany ponad 660 mln razy. Pomimo obaw związanych z prywatnością, aplikacja cieszy się dalej rosnącym zainteresowaniem i wszystko wskazuje na to, że bieżący rok będzie dla niej również bardzo udany.
To narzędzie wykryje każdy przekaz „deepfake”
Janusz Chustecki
Microsoft wydaje wojnę fałszywym multimedialnym treściom typu „deepfake” (znanym też pod nazwą mediów syntetycznych) charakteryzującym się tym, że w ich preparowaniu brała udział sztuczna inteligencja. Korporacja opracowała nowe narzędzie, zdolne stwierdzić, czy zaprezentowana mu multimedialna treść (zdjęcie lub film) nie została wytworzona w ten sposób.
Facebook rzuca wyzwanie chińskiej usłudze TikTok
Janusz Chustecki
Korporacja zapowiada, że wprowadzi wkrótce do oferty usługę, która stawi czoła popularnej chińskiej aplikacji TikTok. Wiąże się to między innymi z tym, że administracja amerykańska rozważa ogólnokrajowy zakaz używania tej aplikacji w USA argumentując, że zawiera ona ukryte oprogramowanie, które śledzi poczynania użytkowników.
Dostawcy przekazów wideo obniżają ich jakość
Janusz Chustecki
YouTube i Amazon informują, że w obliczu wzmożonego ruchu internetowego (co ma związek z faktem, że podczas epidemii koronawirusa użytkownicy tego medium spędzają więcej czasu przed ekranami komputerów), podjęły decyzję o obniżeniu jakości ich przekazów wideo dostępnych w Europie.
Instagram testuje nową usługę wideo
Janusz Chustecki
Instagram (marka należąca do Facebooka) pracuje nad nową usługą wideo noszącą nazwę Reels, która ma oferować podobne możliwości co popularna aplikacji TikTok. Reels to mobilna aplikacja pozwalającą użytkownikom tworzyć i udostępniać bardzo krótkie materiały wideo o długość nie większej niż 15 sekund.
Perfekcyjnie zmanipulowane filmy „deepfake” zaleją wkrótce internet
Janusz Chustecki
Hao Li (jeden z twórców technologii „deepfake”, profesor informatyki pracujący w uczelni University of Southern California) powiedział kilka dni temu na konferencji zorganizowanej przez MIT, że już za sześć do dwunastu miesięcy w Sieci pojawią się tak idealnie zmanipulowane filmy, których nie będzie można w żaden sposób rozpoznać iż jest to próba oszustwa.
Usługa YouTube świętowała wczoraj rocznicę
Janusz Chustecki
Wczoraj obchodzono rocznicę uruchomienia witryny YouTube i przesłania na nią pierwszego filmu. Zanim to nastąpiło wcześniej – bo w połowie lutego 2005 roku – trzech pracowników firmy PayPal (Chad Hurly, Steve Chen i Jawed Karim) - zakupiło bez rozgłosu nazwę domeny, która zmieniła na zawsze sposób rozpowszechniania i udostępniania w Internecie innym osobom treści wideo.
Google wkracza oficjalnie na rynek gier komputerowych
Janusz Chustecki
Po wielu latach domysłów i spekulacji, wczoraj wszystko stało się jasne - Google poinformował oficjalnie, że wchodzi na rynek komputerowych gier wideo. Znamy już nazwę nowej, jakże by inaczej niż chmurowej, platformy: Stadia.
Firefox domyślnie zablokuje treści audio/wideo
Janusz Chustecki
Mozilla informuje, że kolejna aktualizacja przeglądarki Firefox, której premierę zaplanowano na 19-go marca, będzie domyślnie i automatycznie blokować odtwarzanie plików audio/wideo, czyli dźwięków i filmów.
Microsoft zapowiada nową platformę obsługującą gry wideo
Janusz Chustecki
Korporacja zaczęła prace nad nową usługą, informując iż będzie to swego rodzaju „Netflix for games” (Netflix dla gier). Nowa usługa nosi nazwę "Project xCloud" i pozwoli użytkownikom różnych urządzeń – nawet takich, które nie dysponują dużą mocą obliczeniową – uruchamiać na nich nawet najbardziej zaawansowane gry wideo.
Influencer marketing według LifeTube
Jan Mazurek
Coraz więcej marek korzysta z pomocy liderów opinii obecnych w mediach społecznościowych. Ta forma marketingu określana mianem influencer marketing bazuje na rozpoznawalności i pozycji osób zaangażowanych w promocję. Największa polska sieć to LifeTube, który zrzesza 490 twórców wideo posiadających ponad 80 milionów subskrypcji, generujących średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
39
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »