Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
vr
Temat: vr
Kiedy nadejdzie przyszłość?
Michał Bonarowski
Przewidywanie przyszłości jest cudowne. Stymulowany twórczością filmów wymyślać dowolne scenariusze, nie martwiąc się o konsekwencje; nawet jeśli nie spełnią się za życia, to i tak można powiedzieć na moim pogrzebie: „Był wizjonerem, który wyprzedzał swój czas”.
Computerworld TOP200. Trendy i wyzwania IT - fotogaleria
Computerworld Online
Premiera 25. Raportu Computerworld TOP200 to spotkanie CIO z top menedżerami branży IT oraz dyskusja o najważniejszych trendach i wyzwaniach IT na najbliższe lata.
Apple pracuje nad układem wspierającym technologię AR
Janusz Chustecki
Jak donoszą dobrze poinformowane źródła, Apple pracuje nad układem scalonym kolejnej generacji wspierającym szereg technologii z grupy AR (rozszerzona rzeczywistość), który pojawi w kolejnych modelach urządzeń iPhone i iPad.
A jak tam Wasza kultura osobista?
Michał Bonarowski
Z badania Accenture Interactiv i Fjord (organizacji zajmującej się konsultingiem w zakresie innowacji i designu) wynika, że lubimy bardziej marki cyfrowe niż tradycyjne.
Rzeczywista wirtualność: prognozy i zastosowania praktyczne
Jarosław Badurek
Wirtualna rzeczywistość (VR) wkracza ze sfery rozrywki do zastosowań praktycznych. Czym różni się od rzeczywistości rozszerzonej (AR) i czy możliwa jest wirtualność rzeczywista?
Exynos 9 Series 8895 – najnowszy, smartfonowy procesor firmy Samsung
Janusz Chustecki
Samsung poinformował w zeszłym tygodniu o uruchomieniu produkcji ośmiordzeniowego procesora Exynos 9 Series 8895, który znajdzie zastosowanie w smartfonach, systemach VR oraz w przemyśle motoryzacyjnym.
Co wiemy o emocjach?
Szymon Augustyniak
Badanie relacji człowieka z elektroniką użytkową zredefiniuje relacje klienta z marką. Rozmowa z Marcinem Charkiewiczem, kierownikiem Centrum Badań Konsumenckich Orange Polska.
Szef Apple: technologia AR odegra równie rewolucyjną rolę co smartfony
Janusz Chustecki
Apple zamierza w najbliższym czasie intensywnie rozwijać technologię AR (Augmented Reality) czyli rozszerzoną rzeczywistość, która łączy otaczający nas świat rzeczywisty z generowanym przez komputer.
Technologiczne trendy 2017
Grzegorz Kubera
W 2017 r. coraz więcej firm będzie stawiać na Internet rzeczy i uczenie maszynowe. Chmura zaczyna być traktowana jako rozwiązanie o lepsze niż wdrożenia on-premise. Rzeczywistość wirtualna da początek nowym produktom i zmieni interfejsy dotąd rozwijanych aplikacji. Na czoło priorytetów w IT wysuwa się cyberbezpieczeństwo.
Komputery PC w 2017 roku: jakich zmian i innowacji można oczekiwać
Wiesław Pawłowicz
Systematyczny spadek popytu na sprzęt PC zmienia obraz rynku, ale jednocześnie powoduje pojawienie się wielu nowych, innowacyjnych rozwiązań na które warto zwrócić uwagę.
Materiał promocyjny
Comarch SA: Wirtualna rzeczywistość jako kolejny sposób komunikacji będzie kraczać w kolejne obszary B2B
Jakub Kuchnio
Marcin Warwas z firmy Comarch SA wskazuje trzy najważniejsze trendy nadchodzących 12 miesięcy. Wśród nich znalazły się Wirtualna Rzeczywistość oraz... Big Brother.
VR i AR w biznesie
Grzegorz Kubera
Technologie virtual reality i augmented reality będą stosowane nie tylko w branży gier. Można je wykorzystać w szkoleniach, marketingu czy przy tworzeniu i wizualizacji produktów, a w przyszłości w czynnościach serwisowych o rozbudowanej procedurze.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »