Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
vr
Temat: vr
Technologia VR wkracza do uczelni
Janusz Chustecki
Uniwersytet Wrocławski we współpracy z Asseco Data Systems uruchomi wkrótce na Wydziale Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego nową placówkę: Centrum Technologii Wirtualnej Rzeczywistości. 16 maja 2018 r. list intencyjny w tej sprawie podpisali prof. dr hab. Adam, Jezierski, Rektor UWr oraz Andrzej Dopierała, Prezes Zarządu Asseco Data Systems.
Powstaje przeglądarka wspierająca technologie VR i AR
Janusz Chustecki
Mozilla poinformowała wczoraj, że buduje przeglądarkę zaprojektowaną z myślą o wyświetlaniu zasobów generowanych przez aplikacje wykorzystujące technologie VR (Virtual Reality; wirtualna rzeczywistość) i AR (Augmented Reality; rozszerzona rzeczywistość).
Bliższe wearable ciału
Jan Mazurek
Rynek wearables, czyli technologii zakładanych na ciało, może mieć już wkrótce największe przełożenie na nasz styl życia.
Materiał promocyjny
Od kieszeni po biurko i cały dom: Oferta Lenovo na CES 2018 to wizja lepszej rzeczywistości
Lenovo
Urządzenia zmieniające przyszłość dzięki AI, AR i VR, inteligentnym technologiom i współpracy z cenionymi partnerami.
VR, AR i MR, czyli IT w nowej rzeczywistości
Antoni Steliński, Jake Widman
Firmowi specjaliści IT lada chwila obudzą się w całkiem nowej rzeczywistości. Dosłownie i w przenośni, bo w nowoczesnych organizacjach coraz bardziej popularne stają się rozwiązania AR, VR i MR – czyli rzeczywistości rozszerzonej, wirtualnej i mieszanej. Świat zachwyca się tymi technologiami, ale dla adminów mogą być poważnym wyzwaniem, szczególnie jeśli firma zdecyduje się na ich pospieszne i masowe wdrażanie.
Optymistycznie o AI
Jan Mazurek
Produkty AI, które wygrają konkurencję z innymi, będą bardziej spersonalizowane, wręcz: bardziej intymne. Rozmowa z Aleksandrą Przegalińską, wykładowczyni na Akademii Leona Koźmińskiego, która prowadzi badania nad AI na MIT.
Wirtualna rzeczywistość w przedsiębiorstwach – jak się przygotować
Tomasz Kowalczyk
Narzędzia do rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej trafią do przedsiębiorstw wcześniej, niż można się spodziewać. Na te nowinki technologiczne działy IT powinny się przygotować.
Google oferuje pakiet SDK wspierający technologię AR
Janusz Chustecki
Korporacja zapowiada iż zamierza mocniej wspierać technologie, dzięki którym smartfony Android będą w stanie obsługiwać aplikacje wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość (AR; Augmented Reality).
AI i IoT: przyszłość IT należy do tego tandemu
Janusz Chustecki
W opinii specjalistów dwie najprężniej rozwijające się technologie IT kryją się obecnie za skrótami AI i IoT (sztuczna inteligencja i Internet rzeczy). Kolejność – chodzi o to, która z nich gra pierwsze skrzypce – może sobie każdy sam ustalić. Ważne jest to, że razem tworzą tandem, który w opinii analityków ukształtuje w najbliższym czasie obraz przemysłu IT.
Czy sztuczna inteligencja to zagrożenie dla Homo Sapiens?
Jan Mazurek
Rozwój technologii informacyjnych stworzył warunki dla budowy sztucznej inteligencji, która naśladuje sposób myślenia i działania człowieka.
Kto ponosi winę za postęp?
Andrzej Pilaszek
Memento mori: coraz liczniejsi postępowcy - piewcy postępu wyrażającego się zastępowaniem człowieka przez komputer pierwsi będą ofiarami tejże zmiany.
Nokia stawia na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość
Janusz Chustecki
Marka Nokia kojarzy się wszystkim z telefonami komórkowymi. Jednak już wkrótce może być znana z produktów wspierających takie technologie, jak AI (Artificial Intelligence; sztuczna inteligencja), VR (Virtual Reality; wirtualna rzeczywistość) oraz AR (Augmented Reality; rzeczywistość rozszerzona).
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
6
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »