Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
VoIP
Temat: VoIP
Telefonia IP? Tak, ale razem z PSTN
Dariusz Niedzielewski
Obecnie większość rozwiązań firmowych VoIP łączy cechy telefonii głosowej, komunikacji tekstowej (Instant Messaging) czy popularnych tele- i wideokonferencji.
Botnety i chmura obliczeniowa wykorzystywane w atakach na VoIP?
IDG News Service, Radosław Szpunar
Liczba ataków na systemy internetowej komunikacji głosowej (centrale IP PBX) wzrosła jesienią minionego roku i nic nie wskazuje na to, by miała się zmniejszyć. Pojawiły się spekulacje, że ludzie za nimi stojący wykorzystują botnety i zasoby chmury obliczeniowej do prowadzenia swojej nielegalnej działalności.
Skype zmienia rynek połączeń międzynarodowych
IDG News Service, Radosław Szpunar
Tempo wzrostu międzynarodowego natężenia telefonicznego spada, a jedna z firm badających rynek podaje, że przyczyną tego może być usługa VoIP oferowana przez Skype. Firmy telekomunikacyjne stoją w obliczu rozwoju darmowych połączeń.
Firmy doceniają nowe technologie, ale zachowują ostrożność w ich wdrażaniu
Adam Jadczak
Dział Motorola Solutions firmy Motorola zaprezentował wyniki badań nad przyszłym użyciem technologii komunikacyjnych w regionie EMEA.
Escene - nowe telefony IP na polskim rynku
NetWorld Online JCH
Firma Teleoptimum Centrale poszerzyła swoją ofertę o telefony IP Escene, które obsługują od 1 do 8 kont SIP, dźwięk HD, mogą być zasilane za pomocą technologii PoE oraz mają port PSTN do podłączenia linii analogowej.
Android Gingerbread (2.3) - system Google w nowej odsłonie
Maciej Kluk
Długo oczekiwany Android Gingerbread jest już gotowy. Google zaprezentowało go wraz ze swoim nowym smartfonem Nexus S. Android w wersji 2.3 posiada ulepszony interfejs, nowe możliwości wprowadzania i edytowania tekstu oraz masę innych nowości, które opisaliśmy poniżej.
CERT Polska ostrzega przed atakami na VoIP
Paweł Krawczyk
CERT Polska ostrzega przed zwiększoną aktywnością grup skanujących firmowe centralki VoIP. Ich ofiarą padają firmy na całym świecie, także w Polsce. Udany atak i przejęcie kontroli nad systemem telefonii internetowej firmy może oznaczać dla niej setki tysięcy złotych strat.
VoIP - jak dzwonić za darmo
Robert Szyszka
Twoje rachunki telefoniczne są zbyt wysokie? Chciałbyś dzwonić za darmo? Przeczytaj nasz poradnik. Sprawdziliśmy ofertę operatorów VoIP i wyszukaliśmy sposoby na bezpłatne połączenia. Zobacz czy można oszczędzić na połączeniach telefonicznych.
Voip w praktyce
Robert Szyszka
Połączenia telefoniczne przez Internet to przede wszystkim mniejsze koszty. Są idealnym rozwiązaniem na przykład dla osób dzwoniących za granicę. Przygotowaliśmy poradnik pokazujący, jak w praktyce korzystać z dostępnych usług VoIP
Asterisk SCF - konkurencja dla UC
Józef Muszyński, IDG News Service
Asterisk to projekt oprogramowania open source, które może funkcjonować jako system PBX, a także jako brama między telefonią z komutacją kanałów a sieciami IP. Oferuje usługi poczty głosowej, konferencyjne, kierowania ruchem przychodzącym i wiele innych. Jego twórcą jest Mark Spencer i założona przez niego firma Digium. W ubiegłym tygodniu firma zapowiedziała nowy projekt: Asterisk Scalable Communications Framework (SCF).
YouTube króluje w mobilnym Internecie
Maciej Kluk
W dużym tempie przybywa użytkowników mobilnego Internetu. Zmieniają się także serwisy i usługi z jakich korzystają internauci. Do czego obecnie wykorzystywany jest mobilny Internet zdradza najnowszy raport Allot Communications.
Użytkownicy Gmaila zadzwonili milion razy w ciągu pierwszych 24 godzin
IDG News Service, Wiktor Szpunar
Nowa funkcja Gmaila wygląda na sukces od pierwszego połączenia. Usługa telefonowania poprzez skrzynkę e-mail ruszyła niesamowicie szybko, już podczas pierwszych 24 godzin zdobywając milion połączeń telefonicznych. Google w czwartek pochwaliło się tym wynikiem za pomocą swojego konta na Twitterze. Ciekawe, jak wiele połączeń będzie w weekend, gdy wielu dowie się dopiero o nowej usłudze.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »