Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty
Temat: Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty
URTiP: kontrola przenoszenia numerów w sieciach stacjonarnych
Andrzej Maciejewski
Zgodnie z zapowiedziami, Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty rozpoczął kontrolę przestrzegania Prawa telekomunikacyjnego w zakresie przenoszenia numerów pomiędzy sieciami stacjonarnymi. Operatorzy deklarują gotowość, jednak największy gracz - TPSA - nie podpisała z żadnym z konkurentów odpowiednich umów.
TP oddaje pieniądze użytkownikom Neostrady
Magdalena Górak
Telekomunikacja Polska może być nawet o kilkanaście milionów złotych do tyłu. Użytkownicy Neostrady, którzy o podwyżce VAT za internet zostali przez operatora powiadomieni dopiero w połowie marca, mogą złożyć reklamację i żądać zwrotu co najmniej 25 zł. Jak donoszą użytkownicy Neostrady, TP pozytywnie rozpatruje reklamacje.
URTiP: O podwyżce trzeba poinformować na piśmie i z wyprzedzeniem
Magdalena Górak
Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty broni prawa klientów korzystających z internetu do informacji o podwyżce w związku ze wzrostem podatku VAT na internet z wyprzedzeniem co najmniej jednego okresu rozliczeniowego. Operatorzy powinni na piśmie poinformować abonentów o podwyżce.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »