Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
umiejętności menedżerskie
Temat: umiejętności menedżerskie
Gdy CIO chce zatrzymać w firmie talenty
Kathy Harris
Gdy najbardziej utalentowani pracownicy odchodzą z firmy, ma to oddźwięk w całej organizacji, a morale tych, którzy zostają, zwykle na tym cierpi. Strata kluczowych, najlepszych pracowników sygnalizuje niepewność korporacyjną reszcie organizacji. Jednak nie jest to tylko kwestia zatrzymania utalentowanych gwiazd, które są u szczytu kariery. Pracownicy, którzy dobrze znają firmę, są niezbędni w utrzymywaniu sprawnego działania operacyjnego.
Jak hartowała się stal
Agnieszka Jabłońska
Dzisiejszy CIO to sprawny i skuteczny biznesmen o doskonałych kompetencjach menedżerskich.
Nieudolni tyrani
Szymon Augustyniak
Despoci na stanowiskach menedżerskich nie powinni usprawiedliwiać swojego stosunku do pracowników trudnymi warunkami pracy: to ich własna nieudolność i skrzywiona osobowość są najważniejszymi powodami dręczenia pracowników. Koszt tego nasilającego się w Wielkiej Brytanii zjawiska szacuje się na 18 mld funtów rocznie.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »