Computerworld.pl

  • Konferencje
  • Okiem Prezesa
  • Tematy
    • Agile
    • Aplikacje Biznesowe
    • Bezpieczeństwo
    • Big Data
    • Cloud Computing
    • DataCenter
    • GDPR/RODO
    • SDN
    • Sieci
    • Smart City
    • Praca w IT
    • Przemysł 4.0
    • Digital Leaders
  • Badanie AudIT
  • Biblioteka IT
  • TOP200
  • Strefy tematyczne
    • Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
    • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
    • TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
    • Equinix - Digital first
    • Poly - Skuteczna współpraca
×
 
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders
Strefy tematyczne
  • Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
  • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
  • TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
  • Equinix - Digital first
  • Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
  • Kontakt |
  • Reklama |
  • Usługi marketingowe |
  • Prenumerata |
  • Newslettery |
  • RSS |
  • Polityka prywatności |
  • Polityka ciasteczek |
  • |
  • Wytyczne ASME |
  • Regulamin |
  • Znajdź nas
  1. Strona główna
  2. Temat
  3. trendy sieciowe

Temat: trendy sieciowe

Facebook walczy z łowcami domen Karol Jaskuła, 25.03.2011 Facebook stara się uzyskać prawa własności do 21 domen, które w nazwie mają "Facebook". Aktualnie należą one do Domain Asset Holdings, firmy specjalizującej się w "łowieniu" domen. Facebook złożył skargę do UDRP, (Uniform Domain-Name Dispute-Resolution Policy) która rozstrzyga spory w sprawie domen. Facebook domaga się aby to on stał się ich właścicielem.
Facebook: "Lubię to" zwiększa ruch w sieci Wiktor Szpunar, 30.09.2010 Najnowsze badania pokazują, że facebookowe "Lubię to" podnosi popularność serwisów internetowych nawet o 500 procent. Popularny przycisk wyświetla się już na 2 milionach stron WWW na świecie, a użytkownicy Facebooka, którzy polecają mają średnio 2,4 razy znajomych więcej.
Internetowe trendy i wydarzenia 2004 roku Anna Meller, 01.03.2004 Czym zaskoczy nas najbliższe dziesięć miesięcy? Emarketer wskazuje, że 2004 rok upłynie pod znakiem m.in. sprzedaży muzyki online, interaktywnych gier, rozwoju technologii Wi-Fi. Przedstawiciele polskiego Internetu dodają, że na kształt krajowych biznesów wpływ będzie miała akcesja Polski do Unii Europejskiej, kuriozalna decyzja o zwolnieniu Internetu z podatku VAT (jeżeli zostanie przyjęta przez Senat, spowoduje różne perturbacje podatkowe) oraz coraz powszechniejsze wprowadzanie płatnych treści.

Computerworld dostarcza najświeższe informacje, opinie, prognozy i analizy z branży IT w Polsce i na świecie.

  • Kontakt
  • Reklama
  • Usługi marketingowe
  • Prenumerata
  • Newslettery
  • RSS
  • Polityka prywatności
  • Polityka ciasteczek
  • Wytyczne ASME
  • Regulamin

Tematy

  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders

Serwisy IDG

  • Kiosk
  • E-Seminaria
  • Raporty
  • Reklama & Marketing
  • PC & Mobile

Znajdź nas:   

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

Zamów reklamę

(+48) 662 287 854
Napisz do nas
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »