Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
telewizja
Temat: telewizja
Gartner: komórek przybywa i przybywa
Andrzej Maciejewski
W II kw. 2004 r. sprzedano na całym świecie 156,4 mln telefonów komórkowych - podaje Gartner. W ujęciu rocznym oznacza to wzrost o 35 proc. Jeśli tempo wzrostu się utrzyma, ostateczna ilość dostarczonych w tym roku komórek przekroczy prognozowany poziom. Pozostaje pytanie o ile ?
Plus: UMTS dla wszystkich
Andrzej Maciejewski
Od dzisiaj (2 września) klienci sieci Plus mogą prowadzić wideorozmowy. Usługa dostępna jest dzięki technologii UMTS, zapewniającej transmisję danych do 384 kb/s. Jej możliwości wykorzystują trzy nowe modele telefonów komórkowych, które operator wprowadził do swojej oferty.
Chello: szerokie pasmo przez 3 miesiące gratis
Anna Meller
Telewizja kablowa UPC wprowadziła nową promocję usług dostępu do internetu. W jej ramach przez pierwsze trzy miesiące użytkownicy mogą korzystać z sieci bezpłatnie. Później opłata abonamentowa wynosić będzie 69 zł.
Japonia walczy o LCD
Computerworld
Trzej japońscy giganci postanowili utworzyć spółkę, która będzie produkować ciekłokrystaliczne panele. Połowę udziałów w nowym podmiocie obejmie Hitachi, zaś po 25 proc. znajdzie się pod kontrolą Toshiby oraz Matshushity. Rozpoczęcie działalności zaplanowano na styczeń przyszłego roku. Zdaniem analityków, japońskie spółki, pionierzy technologii LCD, wydały wojnę producentom z Korei Południowej i Tajwanu.
Kawalkada nowych produktów HP
Sebastian Górski
Ostatnia konferencja prasowa HP w Miami, poprowadzona przez szefową koncernu, Carly Fiorinę, zaowocowała zaprezentowaniem kawalkady nowych produktów, które już wkrótce trafią na sklepowe półki.
Płaskie 46 cali od Sony
[PC World Online]
Firma Sony zaprezentowała nowy telewizor LCD o 46-calowym ekranie i zapowiedziała wprowadzenie do sprzedaży całej serii takich urządzeń.
Telewizory od Intela opóźnione
Daniel Cieślak
Intel poinformował o opóźnieniu premiery rynkowej procesorów LCOS, które pozwolić mają na produkowanie względnie tanich telewizorów wielkoekranowych, pozwalających na wyświetlanie obrazów o wysokiej rozdzielczości. Wcześniej zakładano, że chip o roboczej nazwie Cayley zadebiutuje na rynku pod koniec 2004 r.
Epson zamieni telewizory w drukarki
Sebastian Górski
Jak zapewnia Epson, już niedługo będziemy w stanie powszechnie skorzystać ze współpracy pomiędzy telewizorem a drukarką. Rozwiązanie proponowane przez firmę zakłada możliwość drukowania cenników, katalogów i innego typu broszur w oparciu o konkretny program telewizyjny.
Pierwsze półrocze w polskiej e-branży: powyżej oczekiwań!
Anna Meller
Rynek internetowy nabrał rozpędu: szacuje się, że minione półrocze przyniosło 50% wzrost w wydatkach na e-reklamę. Sieć jest postrzegana przez reklamodawców jako skuteczne medium promocyjne, rośnie liczba użytkowników, mamy wiarygodne badania witryn, ubiegłe dwa kwartały były najlepsze w porównaniu z ubiegłymi latami - mówią przedstawiciele branży internetowej i telekomunikacyjnej w przygotowanym przez Internet Standard podsumowaniu "Kondycja e-branży w I półroczu 2004 roku".
Kino w dłoni
Daniel Cieślak
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, holenderska firma Makayama Software oficjalnie wprowadziła do sprzedaży program DVD To Pocket PC. Aplikacja umożliwia skompresowanie filmu DVD tak, by można go było zapisać na karcie pamięci o pojemności 128 MB i odtworzyć na handheldzie czy urządzeniu typu smartphone.
Wzrost rynku e-reklamy o ponad 50%
Anna Meller
Według szacunków Interii, powstałych w wyniku konsultacji z kilkoma największymi podmiotami z branży internetowej, zarząd portalu ocenił, że rynek reklamy internetowej w pierwszej połowie 2004 r. wzrósł co najmniej o 50% w porównaniu z pierwszym półroczem roku ubiegłego. W kontekście raportu Expert Monitor, podsumowującego wydatki reklamowe w mediach tradycyjnych, oznacza to, że wpływy reklamowe branży internetowej rosły zdecydowanie szybciej, niż postępował wzrost całego rynku reklamowego w Polsce.
Testy telewizji interaktywnej w Dialogu
Juliusz Kornaszewski
Telefonia Dialog podpisała umowę z operatorem telekomunikacyjnym ATM Grupa S.A. dotyczącą stworzenia i wdrożenia szeregu usług multimedialnych. Docelowo klient Dialogu w ramach pakietu usług zwanego Triple Play będzie mógł skorzystać zarówno z usług połączeń głosowych, szerokopasmowego dostępu do Internetu jak i telewizji interaktywnej i sieciowej wypożyczalni filmów (tzw. video on demand - wideo na żądanie).
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
...
21
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »