Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
telefon komórkowy
Temat: telefon komórkowy
SMS vs RCS vs iMessage - jakie są najważniejsze różnice?
Indie chcą, aby każdy smartfon posiadał radio FM
Trudno w to uwierzyć, ale telefon komórkowy ma już 50 lat!
Daniel Olszewski
Pierwsza udana rozmowa przez telefon komórkowy została przeprowadzona 3 kwietnia 1973 roku. Od tego czasu minęło 50 lat, a komórki zmieniły się nie do poznania.
Generacja Z coraz chętniej sięga po klasyczne telefony komórkowe
Daniel Olszewski
Klasyczne komórki z klawiszami mają pomóc odciągnąć generację Z od social mediów oraz ułatwić wprowadzenie równowagi życiowej.
Starszy flagowiec czy nowszy średniak - jaki smartfon do biznesu?
Daniel Olszewski
Wielu administratorów IT stoi przed wyborem zakupu nowych smartfonów służbowych. Czy zakup starszego urządzenia z wyższej półki jest lepszym rozwiązaniem?
Początek końca 3G w Polsce - T-Mobile wyłącza nadajniki
Daniel Olszewski
Faktem staje się przejście sieci 3G na emeryturę. Wkrótce operator T-Mobile Polska jako pierwszy rozpocznie wygaszanie tej technologii.
Proste sposoby na skuteczne zabezpieczenia służbowego telefonu
Daniel Olszewski
Do solidnego zabezpieczenia służbowego telefonu komórkowego wcale nie trzeba specjalistycznej wiedzy i drogiego oprogramowania. Przedstawiamy proste sposoby na zwiększenie bezpieczeństwa cybernetycznego smartfonów.
Smartfony możemy wymieniać rzadziej, niż nam się wydawało
Daniel Olszewski
Smartfony do niedawna były zmorą administratorów IT. Krótkie wsparcie i częste uszkodzenia mechaniczne oznaczały częstą wymianę sprzętu. Na szczęście wiele wskazuje, że te czasy już minęły? Jaki jest optymalny czas wykorzystania telefonu komórkowego w organizacji?
Smartwatch - funkcjonalne akcesorium dla menedżerów
Daniel Olszewski
Smartfon oraz komputer przenośny to podstawowe wyposażenie pracowników biurowych. Wśród menedżerów i kierowników coraz popularniejsze stają się smartwatche. Ich zastosowanie w biznesie może przynieść wymierne korzyści.
Składany smartfon - czy warto wyposażyć w niego kadrę kierowniczą?
Daniel Olszewski
Składane smartfony przyciągają uwagę, ale czy są już na tyle dopracowane, żeby wyposażyć w nie kadry kierownicze?
Rynek smartfonów w 2021 roku z rekordowym wynikiem sprzedaży
Daniel Olszewski
Rynek smartfonów w ubiegłym roku był rekordowy. Na szczycie bez zmian Apple, Samsung oraz Xiaomi. Ile aktualnie warty jest cały rynek smartfonów?
Mądry głuchy telefon
Michał Bonarowski
26 lat temu w Polsce zadzwoniły pierwsze cyfrowe komórkowe telefony. Były małe, poręczne – szczególnie w porównaniu do „cegły” poprzedniej generacji – i bardzo wygodne. Te telefony to był naprawdę skok cywilizacyjny: człowiek robił się dostępny bez ograniczeń, mógł oderwać się od biurka czy kanapy i zdalnie kontaktować niemal z całym światem.
1
2
3
4
5
...
10
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »