Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
system zarządzania
Temat: system zarządzania
Callback oszczędza czas i koszty
Adam Urbanek
Należąca do Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories podała, że nie maleje zainteresowanie oferowaną przez firmę usługą Genesys Voice Callback, instalowaną w telecentrach usługowych Call Center.
TETA CRM z certyfikatem Windows XP
Juliusz Kornaszewski
System TETA CRM otrzymał certyfikat "Designed for Windows XP". Przyznane wyróżnienie oznacza, że TETA CRM spełnia wszystkie wymogi jakości oraz standardy stawiane produktom przez Microsoft.
Przestrzenne planowanie w TP
Andrzej Maciejewski
Za 66 mln zł ComputerLand wdroży w Telekomunikacji Polskiej system GeoMarketing.CL. Rozwiazanie ma pomóc operatorowi różnicować ofertę dla klientów w zależności od rejonu. Wdrażana platforma będzie współpracować z innymi systemami w TPSA jak hurtownie danych czy CRM.
Polacy akceptują Contact Center
Adam Urbanek
Zależna od Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories przedstawiła wyniki badań, dotyczące zachowań polskiego użytkownika biur obsługi klienta Contact Center.
Energetyczny SAP
Józef Muszyński
IMG Polska i SAP Polska poinformowały o uruchomieniu systemu SAP for Utilites w Zakładzie Energetycznym Wrocław SA. Wdrożenie nowego, zintegrowanego systemu informatycznego ma na celu usprawnienie zarządzania spółką, poprawę jakości obsługi klienta i obniżenie jej kosztów.
Heuthes wyróżniony za ISOF
Computerworld
Podczas konferencji LinuxPRO 2003 odbywającej się w dniach 10-11 grudnia br. w Jabłonie, szczecińska spółka Heuthes otrzymała nagrodę Złotego Pingwina 2003 za swój autorski system ISOF (Internetowy System Obsługi Firmy).
Epicor i Scala będą działać razem
Jarosław Ochab
Trwają już przygotowania do kolejnej fuzji na rynku ERP. Amerykański Epicor Software przejmie firmę Scala Business Solutions. Transakcja, której wartość wyniesie ok. 87 mln USD, może zostać sfinalizowana już w I kw. 2004 r. W wyniku połączenia obu firm powstać ma największy „niezależny” dostawca systemów klasy Colaborative ERP.
InsERT razem z SAP
Computerworld
InsERT jest kolejnym polskim producentem oprogramowania wspomagającego zarządzanie, który podpisał umowę o współpracy w zakresie wzajemnej sprzedaży programów dla małych i średnich przedsiębiorstw.
MBS Great Plains w chłodniach
Józef Muszyński
Logotec Enterprise (Logotec Engineering Group) zawarł umowę na dostawę licencji na zintegrowany system zarządzania przedsiębiorstwem klasy ERP – MBS Great Plains (dawniej Dynamics), dla Grupy Dorado, zajmującej się dostarczaniem produktów spożywczych m.in. restauracjom, hotelom i przedsiębiorstwom kateringowym.
Certyfikat dla Genesys Gplus Adapter
Adam Urbanek
Zależna od Alcatela spółka Genesys Telecommunications Laboratories, otrzymała certyfikat od mySAP CRM na wdrażanie aplikacji Gplus Adapter w centrach usługowych Call Center.
Nowe standardy zarządzania pilnie potrzebne
Józef Muszyński
Gdy model ośrodków obliczeniowych w tzw. szklanych domach zmienił się na architektury klient/serwer, rozproszona i heterogeniczna natura tych ostatnich postawiła całkiem nowe wyzwania przed systemami zarządzania. Do oprogramowania zarządzającego wprowadzono narzędzia typu agenci, konektory i w pewnych przypadkach własne technologie. De facto standardem stał się SNMP, umożliwiając pewien poziom integracji narzędzi zarządzania.
Numi usprawnia zarządzanie numerami operatora
Adam Urbanek
Globema udostępniła własne rozwiązanie NUMI (Numbers Inventory Manager), zapewniające obsługę numeracji u operatora telekomunikacyjnego. System wspomaga operatorów telefonii stacjonarnej, komórkowej lub wirtualnej w zarządzaniu numeracją, od poziomu koncesji aż do identyfikacji pojedynczego numeru.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
...
27
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »