Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
strategia biznesowa
Temat: strategia biznesowa
Zmiana zarządu w Grupie CLICO
Semiotyk w zespole projektowym
CFO: strateg, analityk, innowator
Barbara Mejssner
Rozwój technologii przyczynił się do zmiany roli dyrektorów finansowych w organizacji. W dzisiejszej cyfrowej erze CFO wychodzą daleko poza swoje tradycyjne zadania, stają się strategami w skali całego przedsiębiorstwa, liderami innowacji i partnerami zarządu.
Materiał promocyjny
Nieustająco widzieć nowe, nie zapominając o starym
Jakub Kuchnio
W 2016 r. polska firma Atende obchodziła 25-lecie. To pewna cezura dla organizacji, czas na podsumowania, wnioski i nowe spojrzenie w przyszłość. Na nasze pytania odpowiada Roman Szwed, prezes zarządu spółki.
Jak zapewnić sukces wdrożenia
Danuta Sass
Istnieją sprawdzone w praktyce metody i standardy inżynierii oprogramowania, których konsekwentne stosowanie powinno zapewnić sukces wdrożenia – mówi dr hab. Janusz Jurek, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego, wieloletni doradca w projektach wdrożeniowych systemów zarządzania realizowanych w największych polskich przedsiębiorstwach i organizacjach, autor książki „Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania”.
Marketing, sprzedaż czy technologie – co napędza biznes?
Computerworld/KB
Strategia większości firm technologicznych opiera się na tworzonych przez nie rozwiązaniach. Są jednak takie, których działania napędza sprzedaż albo marketing. Który z tych modeli biznesowych sprawdza się najlepiej?
Strategiczne podejście do infrastruktury IT przekłada się na lepsze wyniki biznesowe
Computerworld/KB
Firmy postrzegające infrastrukturę IT jako element strategii, ukierunkowane na zwiększenie przewagi konkurencyjnej i optymalizację przychodów radzą sobie znacznie lepiej niż ich konkurenci. To główny wniosek płynący z najnowszego badania IBM Institute for Business Value i firmy badawczej Oxford Economics.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »