Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Stadia
Temat: Stadia
Największe porażki technologiczne 2022 roku
Usługa Stadia będzie funkcjonować tylko do końca tego roku
Platforma Stadia może znacznie przyspieszyć rozwój aplikacji obsługujących biznes
Janusz Chustecki
Google wkroczył kilka tygodni temu na rynek gier komputerowych i zaprezentował własną platformę tego typu, nadając jej nazwę Stadia. Może to być dla niektórych zaskoczeniem, ale w opinii znawców tematu wiadomością tą powinni się zainteresować nie tylko zagorzali zwolennicy gier komputerowych, ale również twórcy aplikacji biznesowych. W dalszej części materiału wyjaśniamy, skąd taka zaskakująca teza.
Google wkracza oficjalnie na rynek gier komputerowych
Janusz Chustecki
Po wielu latach domysłów i spekulacji, wczoraj wszystko stało się jasne - Google poinformował oficjalnie, że wchodzi na rynek komputerowych gier wideo. Znamy już nazwę nowej, jakże by inaczej niż chmurowej, platformy: Stadia.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »