Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
social media
Temat: social media
Wystartowało Internet Governance UN Forum 2021 w Katowicach
Anna Ładan
Do 10 grudnia w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach potrwa Internet Governance UN Forum 2021. Po raz pierwszy gospodarzem Szczytu Cyfrowego ONZ jest Polska. Na obszarze Polski wprowadzono stopień alarmowy.
Kampania phishingowa na TikToku. Próbowano oszukać 125 kont influencerów
Grzegorz Kubera
Hakerzy grozili usunięciem kont z powodu naruszeń praw autorskich.
Czy „metaverse” Zuckerberga uda się wymienić rzeczywistość?
Mike Elgan
Facebook chce być gamechangerem i zbudować wszechświat VR, w którym wszyscy żyjemy i pracujemy. Oto, co tak naprawdę się za tym kryje.
Czy technologia to nowy manicheizm?
Anna Ładan
Podczas posiedzenia Cyfrowego Okrągłego Stołu debatowano burzliwie o kwestiach regulacji i przenikania technologii w tkankę społeczną. Po aferze z Facebookiem i Cambridge Analytica upadł mit cyfrowej utopii i nikt już nie kwestionuje konieczności regulacji działalności firm technologicznych.
Mowa nienawiści to duży problem Facebooka
Grzegorz Kubera
Facebook przekonuje, że sztuczna inteligencja zdołała zredukować mowę nienawiści o 50%. Serwis społecznościowy ciągle jednak ma duży problem i wygląda na to, że technologia, której używa jest niewystarczająca.
Influencer marketing według LifeTube
Jan Mazurek
Coraz więcej marek korzysta z pomocy liderów opinii obecnych w mediach społecznościowych. Ta forma marketingu określana mianem influencer marketing bazuje na rozpoznawalności i pozycji osób zaangażowanych w promocję. Największa polska sieć to LifeTube, który zrzesza 490 twórców wideo posiadających ponad 80 milionów subskrypcji, generujących średnio 660 mln wyświetleń miesięcznie.
Kot patrzy, jak myszy harcują
Jan Mazurek
W jaki sposób zarządzać marką w świecie social media, kiedy każda marka ma coraz mniejszy ułamek uwagi jego uczestników? Rozmowa z Grzegorzem Berezowskim, założycielem i prezesem NapoleonCat, kolejnej polskiej i zarazem globalnej firmy ery cyfrowej.
Sieć pełna talentów
Barbara Mejssner
Rekrutacja coraz częściej prowadzona jest przez działy HR w sieciach społecznościowych. To nie tylko sposób na znalezienie konkretnego pracownika, ale również na wyszukanie talentów. Trudno dziś znaleźć profesjonalnego rekrutera, który nigdy nie zatrudnił kandydata poprzez social media.
Nowa twarz CRM
Barbara Mejssner
Systemy CRM coraz częściej korzystają z analityki biznesowej i social media, są mobilne i obsługiwane z przeglądarki. Inny jest też sposób ich zakupu, niemal połowa użytkowanych dziś rozwiązań jest sprzedawana w modelu chmury.
Twitter próbuje odzyskać zaufanie deweloperów aplikacji
Piotr Grabiec
Twitter się zmienia pod rządami nowego CEO, czyli Jacka Dorseya. Jeden z założycieli firmy po latach powrócił na stanowisko kierownicze i rozpoczął serię zmian, a jedną z nich ma być podejście do niezależnych deweloperów.
Cyberszpiegostwo w social media – jak mu zapobiegać?
Computerworld/KB
Pierwszą linią obrony przed atakami wykorzystującymi media społecznościowe jest edukacja pracowników, by potrafili oni identyfikować cyberszpiegów i niweczyć ich zamiary.
10 technologii, które mogą zrewolucjonizować handel
Computerworld Online/DP
Firmy przodujące w handlu detalicznym mają arsenał technologii, które zwiększają ich sprzedaż oraz usprawniają logistykę. Na horyzoncie są jednak technologie, które mogą zarówno poprawić jakość procesu zakupowego klientów, jak i zmienić ich sposób postrzegania sklepów. Chociaż niektóre z tych technologii są jeszcze lata od praktycznego zastosowania, każda z nich będzie miała poważny wpływ na świat handlu detalicznego w najbliższych latach.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »