Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Snowflake
Temat: Snowflake
Wywiad
Jak nowoczesny biznes zdobywa przewagę dzięki danym
Nowym członkiem Rady Naukowej IDEAS NCBR został Marcin Żukowski ze Snowflake
Efektywny marketing napędzany przez AI
Computerworld
Wykorzystanie AI i ML przez zespoły marketingowe wzrosło o 15,5% – wynika z raportu Snowflake “Modern Marketing Data Stack 2023”. Analizując wzorce użytkowania z puli około 8,1 tys. klientów według stanu na kwiecień 2023 r., Snowflake zidentyfikował dziesięć kategorii technologii, które są brane pod uwagę przez organizacje przy tworzeniu swoich stosów danych marketingowych.
Snowflake odnotowało 37% wzrost zysków
Computerworld
Snowflake opublikowało wyniki finansowe za 2 kwartał roku fiskalnego 2024. Przychody z produktów w drugim kwartale wyniosły 640,2 mln USD, co stanowi wzrost o 37% rok do roku. Firma posiada 402 klientów z 12-miesięcznymi przychodami z produktów przekraczającymi 1 mln USD. Wskaźnik utrzymania przychodów netto uplasował się na poziomie 142%. Snowflake ma obecnie 639 klientów z listy Forbes Global 2000.
Transformacja cyfrowa napędzana algorytmami
Łukasz Grabczyński
Generatywna sztuczna inteligencja odgrywa kluczową rolę w dzisiejszym świecie technologii, rewolucjonizując rynek i przedsiębiorstwa na całym świecie. Technologia ta, umożliwiająca tworzenie autonomicznie działających programów i modeli językowych, nie tylko przyspiesza procesy analityczne, ale także otwiera nowe horyzonty w zakresie innowacji. W trakcie tegorocznego Snowflake Summit w Las Vegas, rozmawialiśmy z Torstenem Grabsem, Senior Director of Product Management w firmie Snowflake, który podzielił się swoimi spostrzeżeniami na temat znaczenia generatywnej sztucznej inteligencji oraz kluczowych aspektów pozwalających organizacjom w pełni wykorzystać jej potencjał.
Applica – nowy LLM AI zaprezentowany na Snowflake Summit w Las Vegas
Computerworld
Na Snowflake Summit firma przedstawiła rozbudowany model językowy AI pozwalający uzyskać dokładniejsze informacje z dokumentów, zwiększając wydajność Chmury Danych.
Snowflake i NVIDIA we wspólnej inicjatywie AI
Computerworld
Snowflake oraz NVIDIA ogłosiły podczas Snowflake Summit 2023 współpracę mającą na celu dostarczenie firmom szybkiej drogi do tworzenia spersonalizowanych aplikacji opartych na generatywnym AI. Integracja platformy NVIDIA NeMo z Data Cloud Snowflake umożliwi organizacjom budowanie specjalistycznych dużych modeli językowych (LLM) z wykorzystaniem własnych danych, w pełni zabezpieczonych w ramach platformy Snowflake.
Snowflake z silną dynamiką wzrostu w regionie EMEA w 2023
Computerworld
Snowflake wprowadzała innowacje na platformie (w tym Telecom Data Cloud, czyli Chmury Danych przeznaczonej dla branży telekomunikacyjnej, koncentrowała na rozwoju aplikacji i współpracy, wzrosła także liczba jej klientów branżowych. Przychody ze sprzedaży produktów za dwanaście miesięcy do 31 stycznia 2023 roku wzrosły w regionie o 72% rok do roku, do sumy 268,2 mln USD. Teraz firma zamierza m.in. wdrażać napędzane przez Snowpark nowych funkcji dla deweloperów, poszerzyć ofertę oraz pomagać klientom w uzyskiwaniu maksymalnej wartości z danych wykorzystywanych do raportowania ESG.
Chmura dla przemysłu
Grzegorz Stech
Snowflake uruchamia Chmurę Danych dla branży produkcyjnej. Ma to wspomóc przedsiębiorstwa w lepszym wykorzystaniu danych OT i IT i usprawnieniu łańcuchów dostaw.
Snowflake poszerzył ofertę o nową, chmurową usługę cyberbezpieczeństwa
Janusz Chustecki
Rozwiązania nosi nazwę Cybersecurity i dzięki niemu firmy mogą lepiej chronić swoje zasoby IT, wykorzystując do tego celu technologie chmurowe opracowane przez Snowflake. Korzystając z tej platformy i całego ekosystemu dostarczającego funkcje bezpieczeństwa, zespoły ds. bezpieczeństwa cybernetycznego mogą zapewnić systemowi IT pełną ochronę.
Czy biznes jest gotowy na gospodarkę opartą na danych? Niepokojące wyniki badań
Computerworld
Z nowego badania Snowflake wynika, że ponad 90% firm nie jest w stanie odnieść sukcesu w gospodarce opartej na danych. Tymczasem 77% Liderów Gospodarki Opartej na Danych odnotowało roczny wzrost przychodów w ciągu ostatnich trzech lat, podczas gdy tym samym może pochwalić się jedynie 36% firm, które nie wykorzystują danych w takim zakresie.
Snowflake uruchamia nową usługę dla handlu detalicznego
Janusz Chustecki
Firma ogłosiła uruchomienie nowego chmurowego rozwiązania dedykowanego dla handlu detalicznego, które łączy jej platformę danych Snowflake z innymi firmowymi produktami oraz dostarczanymi przez jej partnerów.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »