Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
SLA
Temat: SLA
Najczęstsze błędy w SLA, które popełniają liderzy
Materiał promocyjny
Security Patterns and Best Practices for Securing Data in Cloud
Outsourcing. Najlepsze praktyki, wyzwania i wskazówki
Stephanie Overby, Antoni Steliński
Outsourcing może przynieść firmie ogromne korzyści, ale niesie też ze sobą zagrożenia oraz wyzwania związane z negocjowaniem i zarządzaniem relacjami z dostawcą. Postanowiliśmy bliżej przyjrzeć się temu zagadnieniu i zebrać wszelkie informacje niezbędne do udanego wdrożenia outsourcingu w organizacji.
Samodzielna baza danych w chmurze
Tomasz Kowalczyk
Oracle ogłosił wprowadzenie do oferty usługi chmurowej Autonomous Data Warehouse Cloud. Jest to autonomiczna baza danych, która dzięki mechanizmom uczenia maszynowego ogranicza pracę ludzi i tym samym związane z nią błędy.
Strategia sourcingowa firmy – czy warto ją posiadać?
Piotr Rutkowski (SourceOne Advisory)
Jak zbudować optymalne modele SLA/KPI i na co zwracać uwagę podczas budowania umów to tematyka organizowanych przez Computerworld warsztatów, które odbędą się 24 października w Warszawie.
ERP na gwarancji
Barbara Mejssner
Umowa na serwisowanie i utrzymanie ERP jest dla klienta gwarancją poprawnego działania systemu i pomocy w razie problemów. Dlatego im bardziej szczegółowe będą jej zapisy, tym lepiej. Może w tym pomóc wnikliwy audyt przedwdrożeniowy
Chmura hybrydowa z gwarancją jakości – jak negocjować umowy SLA?
Computerworld/KB
Projekty wdrożeniowe chmury w modelu hybrydowym nie mają w sobie nic powtarzalnego, dlatego w ich przypadku uniwersalna umowa SLA nie wystarcza.
Koszmar z ulicy outsourcingu
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Zła komunikacja, krótkowzrocznie przygotowane kontrakty, uogólnienia, zły dobór dostawcy - to tylko niektóre z pułapek, w które łatwo wpaść przy korzystaniu z usług firmy outsourcingowej. Czego należy unikać?
Outsourcing doskonale zarządzany
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Dobre zarządzanie usługami outsourcingowymi może przynieść znaczące korzyści finansowe, natomiast zaniedbanie tego obszaru może obniżyć wartość kontraktu nawet o jedną czwartą.
Operacyjne Business Intelligence
Tomasz Mierzwa
Rozwiązania Business Intelligence tradycyjnie kojarzone są ze wsparciem strategicznego zarządzania. Kolejnym krokiem w rozwoju BI jest rozszerzenie grupy odbiorców informacji analitycznych o osoby wykorzystujące je na potrzeby działań operacyjnych, wpisanych w konkretne procesy biznesowe realizowane w przedsiębiorstwie.
SLA: prawa do dogadania
Szymon Augustyniak
Poziom wykonania przez działy IT zawartych w umowach SLA warunków sięga ¾. Poprawa jest możliwa, o ile biznes i IT zaczną porozumiewać się tym samym językiem.
CA: rozwiązanie do zarządzania jakością usług
Józef Muszyński
Firma udostępniła system Service Quality Management (SQM), który pozwala kontrolować jakość usług biznesowych świadczonych przez IT oraz ich zgodność z Service Level Agreements (SLA).
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »