Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
skrzynki pocztowe
Temat: skrzynki pocztowe
Najlepsze skrzynki pocztowe. Ranking amerykańskich ofert
Home.pl: gigabajtowe konta bez limitu wielkości pojedynczej przesyłki
Rozgorzała wojna o pojemność kont pocztowych
Anna Meller
Ponad trzy miesiące po ogłoszeniu przez Google planów uruchomienia 1 GB darmowych skrzynek Gmail do wyścigu e-mailowych zbrojeń przystąpiły polskie firmy. Pierwszy krok wykonała Interia, zwiększając pojemność darmowych skrzynek do 100 MB. Trzy godziny później O2.pl poinformowało o wprowadzeniu oferty 250 MB kont. Dzisiaj Home.pl ogłosiło poszerzenie płatnych skrzynek do 200 MB. Wirtualna Polska oraz Gazeta.pl zapowiadają, że oferowane przez nich konta też mogą zmienić swoją pojemność. Z kolei Onet planuje zmiany w interfejsie systemu pocztowego.
Pracownik AOL sprzedał spamerowi adresy 92 mln użytkowników
Anna Meller
W nowojorskim sądzie odbędzie się rozprawa dotycząca spamu. Tym razem w stan oskarżenia postanowiono dwie osoby: byłego pracownika AOL, który wykradł adresy prawie 100 mln użytkowników kont pocztowych portalu i sprzedał jej osobom trzecim oraz właścicielowi kasyna, który wykorzystał te dane do przesyłania spamu dotyczącego gier hazardowych. Czeka ich kara do 5 lat pozbawienia wolności.
Google zamierza sprzedawać bannery
Anna Meller
Gigant na rynku mechanizmów wyszukiwawczych poinformował, że zamierza umożliwić klientom promowanie swoich usług bądź produktów w postaci reklam nietekstowych. Bannery będą umieszczane na witrynach firm zrzeszonych w programie AdSense. Niewykluczone, że Google zaoferuje również kupno bannerów na stronie głównej wyszukiwarki – podał serwis Cnet.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »