Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sieci społecznościowe
Temat: sieci społecznościowe
Microsoft zapewni użytkownikom pakietu Office 365 dostęp do usługi Yammer
Giń, dinozaurze!
Niemiecki wywiad będzie monitorować sieci społecznościowe
Janusz Chustecki
Niemiecka agencja wywiadowcza BDN (Federal Intelligence Service) chce wydać przez następne pięć lat ok. 300 mln euro na technologię, która pozwoli jej przechwytywać i monitorować w czasie rzeczywistym ruch generowany przez serwery obsługujące sieci społecznościowe znajdujące się poza terytorium Niemiec. BDN chce też stworzyć narzędzia do deszyfrowania i monitorowania zaszyfrowanego ruchu internetowego.
Dlaczego social media rozmieniają się na drobne?
Computerworld/KB
Facebook i Twitter coraz częściej i więcej inwestują w mniejsze serwisy i aplikacje. Google ogłasza odejście twórcy Google+ i prawdopodobnie zmienia swoją strategię odnośnie do tej usługi. Co oznaczają te zmiany i jaka przyszłość czeka media społecznościowe?
Bezpieczeństwo w czterech aspektach
Marcin Marciniak
Przed nami konferencja SEMAFOR – jedno z najważniejszych wydarzeń związanych z bezpieczeństwem IT w Polsce. Siódme Forum Bezpieczeństwa i Audytu IT odbędzie się 27 i 28 marca 2014 r. w Warszawie.
Wspólne zadania
Barbara Mejssner
Działy marketingu mają coraz nowocześniejsze narzędzia technologiczne, ale by efektywnie z nich korzystać, powinny współpracować z IT. Pojawia się też potrzeba zatrudniania w firmach nowych specjalistów – CMT – Chief Marketing Technologist.
Gartner: Firmy marnują pieniądze na marketing w społecznościach
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Według analityków większość firm prowadzących działania marketingowe w ramach internetowych społeczności nie analizuje podstawowych wskaźników efektywności takiej działalności. Zdaniem ekspertów co druga kampania nie przynosi oczekiwanych korzyści.
System ERP przeanalizuje wpisy z firmowego Facebooka?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Media społecznościowe stają się powszechnym kanałem komunikacji z klientami. Zdaniem analityków oprogramowanie klasy ERP już za kilka lat zyska funkcje pozwalające na automatyzację procesów budowania bazy wiedzy na podstawie danych z sieci społecznościowych.
Sieci społecznościowe i biznes - szansa czy zagrożenie?
Dariusz Niedzielewski
Na przestrzeni lat entuzjazm przedsiębiorców, dotyczący biznesowego wykorzystania mediów społecznościowych, przyjmował wartości skrajne - od euforii do kompletnej negacji. To, co dla jednej firmy może być wspaniałą okazją do reklamy, dla innej staje się zagrożeniem. Eksperci przekonują, że w obliczu rosnącej, trudnej do kontrolowania liczby internetowych społeczności, obie postawy mają swoje uzasadnienie.
Prezydent chce dotrzeć do Polaków za pomocą Internetu
Radosław Szpunar
Pałac Prezydencki kończy przygotowania do wkroczenia prezydenta Bronisława Komorowskiego do Internetu. Głowa państwa pojawi się w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Kancelaria chce, by prezydent stał się bliższy ludziom. Znawcy polityki mówią, że to właściwe posunięcie, ale niesie ze sobą także zagrożenia.
Do pracy z własnym laptopem
Wanda Żółcińska
Dziewięciu na dziesięciu pracowników przynosi do pracy własne urządzenia technologiczne - wynika z badania IDC i Unisysu.
Państwo nie zamierza zrezygnować z wprowadzania ograniczeń w Internecie
Piotr Rutkowski
Rządy wielu państw szukają metod zapanowania nad Internetem. Często zabierają się za to niezręcznie, jak w Polsce, kiedy rządowe produkty legislacyjne nie wytrzymują konfrontacji, ze spontaniczną samoorganizacją użytkowników Internetu.
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »