Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sieć społecznościowa
Temat: sieć społecznościowa
CBOS: jedna trzecia dorosłych Polaków zarejestrowana w serwisach społecznościowych
Bożena Jaskowska
Blisko jedna trzecia ogółu dorosłych (30%), czyli blisko dwie trzecie internautów, zarejestrowała się w jakimś portalu społecznościowym - wynika z najnowszego raportu CBOS. Od marca 2008 zanotowano 9-punktowy wzrost liczby użytkowników tych serwisów. Co czwarty internauta poznał kogoś przez internet, 6% zdecydowało się na spotkanie w realu.
ComScore: Wzrost popularności mobilnych społeczności w Europie Zachodniej
Bożena Jaskowska
W porównaniu do 2007 r. o 152% wzrosła popularność mobilnych serwisów społecznościowych w Europie Zachodniej - podaje ComScore. Najwięcej zwolenników mobilnego logowania się do społeczności pochodzi z Wielkiej Brytanii, najniższy stopień zainteresowania prezentują Niemcy.
Społeczności w 2009 r.
internetSTANDARD
Rok 2008 z powodzeniem możemy nazwać rokiem serwisów społecznościowych. Konsumenci, firmy i marketingowcy - wszyscy o nich rozmawiają. Stratedzy i managerowie starają się tworzyć kampanie reklamowe, które mają trafić do wirtualnych odbiorców skupionych w serwisach społecznościowych. Lecz nie jest to takie proste, ponieważ obecnie "social media" to mozaika funkcji, narzędzi i aplikacji, w których można się łatwo zagubić.
Gemius: każdy kraj CEE ma swoją Naszą Klasę
Bożena Jaskowska
Nie tylko w Polsce serwisy społecznościowe biją rekordy popularności. Mieszkańcy wielu krajów Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) coraz więcej czasu spędzają w swoich internetowych społecznościach. Te oraz inne wnioski zostaną zaprezentowane na odbywającej się 28 i 29 października 2008 r. w Warszawie konferencji Internet CEE.
Coraz większa popularność mobilnych społeczności
Bożena Jaskowska
Najnowsze raporty i analizy badawcze szacują, że liczba uczestników mobilnych serwisów społecznościowych w ciągu najbliższych kilku lat osiągnie nawet 950 mln osób.
Pokierować karierą w internecie
Zuzanna Szybisty
Szukasz pracy lub pracownika, kontaktu z potencjalnymi partnerami biznesowymi, namiaru na specjalistę z danej dziedziny, znajomych z tej samej branży? Temu wszystkiemu mają służyć serwisy społeczności biznesowych, tzw. professional networking. W Polsce działa ich już kilka: amerykański LinkedIn i rodzime GoldenLine, Profeo, Biznes.net czy Ogniwo.net.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »