Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sieć społecznościowa
Temat: sieć społecznościowa
Gartner: Firmy marnują pieniądze na marketing w społecznościach
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Według analityków większość firm prowadzących działania marketingowe w ramach internetowych społeczności nie analizuje podstawowych wskaźników efektywności takiej działalności. Zdaniem ekspertów co druga kampania nie przynosi oczekiwanych korzyści.
System ERP przeanalizuje wpisy z firmowego Facebooka?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Media społecznościowe stają się powszechnym kanałem komunikacji z klientami. Zdaniem analityków oprogramowanie klasy ERP już za kilka lat zyska funkcje pozwalające na automatyzację procesów budowania bazy wiedzy na podstawie danych z sieci społecznościowych.
Sieci społecznościowe i biznes - szansa czy zagrożenie?
Dariusz Niedzielewski
Na przestrzeni lat entuzjazm przedsiębiorców, dotyczący biznesowego wykorzystania mediów społecznościowych, przyjmował wartości skrajne - od euforii do kompletnej negacji. To, co dla jednej firmy może być wspaniałą okazją do reklamy, dla innej staje się zagrożeniem. Eksperci przekonują, że w obliczu rosnącej, trudnej do kontrolowania liczby internetowych społeczności, obie postawy mają swoje uzasadnienie.
Prezydent chce dotrzeć do Polaków za pomocą Internetu
Radosław Szpunar
Pałac Prezydencki kończy przygotowania do wkroczenia prezydenta Bronisława Komorowskiego do Internetu. Głowa państwa pojawi się w najpopularniejszych serwisach społecznościowych. Kancelaria chce, by prezydent stał się bliższy ludziom. Znawcy polityki mówią, że to właściwe posunięcie, ale niesie ze sobą także zagrożenia.
Do pracy z własnym laptopem
Wanda Żółcińska
Dziewięciu na dziesięciu pracowników przynosi do pracy własne urządzenia technologiczne - wynika z badania IDC i Unisysu.
Państwo nie zamierza zrezygnować z wprowadzania ograniczeń w Internecie
Piotr Rutkowski
Rządy wielu państw szukają metod zapanowania nad Internetem. Często zabierają się za to niezręcznie, jak w Polsce, kiedy rządowe produkty legislacyjne nie wytrzymują konfrontacji, ze spontaniczną samoorganizacją użytkowników Internetu.
Warren Buffet: wartości serwisów społecznościowych są zawyżone
Radosław Szpunar
Amerykański inwestor uważa, że wartość większości serwisów społecznościowych jest zawyżona. Doradza rozwagę przy inwestowania w tego typu przedsiębiorstwa. Do wejścia na giełdę w najbliższym czasie przygotowuje się kilka największych serwisów internetowych.
Kogo powinien zatrudnić CIO?
Wanda Żółcińska
Osoby specjalizujące się w serwisach społecznościowych, eksperci rozwiązań mobilnych, osoby z doświadczeniem w zarządzaniu procesami biznesowymi oraz praktycy zarządzania chmurami obliczeniowymi - to pracownicy, którzy powinni znaleźć się w nowoczesnym zespole działu informatyki.
Facebook wart 50 miliardów dolarów
Maciej Kluk
Przy okazji inwestycji Goldman Sachs oraz Digital Sky Technology w Facebooka firmy dokonały wyceny portalu. Według nich serwis społecznościowy wart jest już 50 miliardów dolarów.
Jak mierzyć efekty na Twitterze
Artur Małek
Czy duża liczba osób śledzących nasz profil na Twitterze to powód do dumy? Prawdopodobnie tak. Ale czy jest to także miernik efektywności? Nie koniecznie.
Mark Zuckerberg - Człowiek Roku 2010
Wiktor Szpunar
Założyciel Facebooka Mark Zuckerberg został wybrany Człowiekiem Roku 2010 według Time. Tygodnik zdecydował, że to on wywarł największy wpływ na świat w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrodę czytelników zdobył Julian Assange.
Biznesowa netykieta
Wiktor Szpunar
GoldenLine, LinkedIn i Profeo to popularne serwisy społecznościowe nastawione na biznes i pracę. Obowiązująca netykieta jest tu ostrzejsza, bo łatwiej o utratę partnerów, klientów i wiarygodności. Opracowaliśmy 10 zasad obecności w serwisach biznesowych.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »