Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sektor finansowy
Temat: sektor finansowy
Jak sektor finansowy dba o bezpieczeństwo
Card Cracking - niebezpieczne zjawisko w sektorze finansowym
Ransomware nęka sektor finansowy, a cyberataki stają się coraz bardziej złożone
Shweta Sharma
Jak wynika z nowego raportu firmy VMware, cyberprzestępcy ewoluowali od hakowania przelewów bankowych do atakowania danych rynkowych, ponieważ oprogramowanie ransomware wciąż uderza w firmy finansowe. Oto, co należy zrobić w takiej sytuacji.
Mastercard, PayPal i Visa wstrzymują swoją działalność w Rosji
Daniel Olszewski
Najwięksi operatorzy kart płatniczych oraz popularna usługa płatnicza zawieszają swoją działalność w Rosji.
Cyberprzestępcy nie biorą urlopu - badanie Deloitte
Anna Ładan
W opinii przedstawicieli banków, wyrażonej w badaniu Financial Cyber Survey przeprowadzonym przez Deloitte, w ostatnich dwóch latach wzrósł poziom zagrożeń technologicznych. Prym wiodą pishing, malware i ransomawre.
Materiał promocyjny
Technologiczne wsparcie sektora finansowego
Computerworld
Materiał promocyjny
Dojrzałość infrastruktury IT w instytucjach finansowych
Computerworld
W październiku 2019 roku redakcja magazynu „Computerworld” przeprowadziła badanie dotyczące dojrzałości technologicznej małych i średnich firm w sektorze finansów oraz bankowości.
KNF łagodzi zasady wykorzystania chmury w sektorze finansowym
Michał Kulesza, Piotr Filipowski, Paweł Szorc
Pod koniec stycznia Urząd Komisji Nadzoru Finansowego opublikował długo wyczekiwany komunikat dotyczący korzystania z chmury obliczeniowej przez podmioty nadzorowane. Po ponad dwóch latach obowiązywania regulacji niejasnych i trudnych do zinterpretowania rynek otrzymał dobry jakościowo i – jak się wydaje – bardziej probiznesowy komunikat. Taka zmiana z pewnością będzie miała istotny wpływ na liczbę wdrożeń chmury w polskim sektorze finansowym.
Klienci bankowi chcą bezpiecznych technologii
Grzegorz Stech
Banki cieszą się większym zaufaniem niż inni dostawcy usług, jeśli chodzi o wdrażanie innowacji ukierunkowanych na poprawę obsługi klienta - wynika z globalnego badania przeprowadzonego na zlecenie banku HSBC.
Materiał promocyjny
Rewitalizacja czy koniec bankowości oddziałowej? – Asseco Banking Forum już 10 października w Warszawie!
Computerworld
Od kilku lat nie milknie dyskusja nad przyszłością bankowości oddziałowej. Postępująca rewolucja technologiczna oraz rozwój cyfrowych kanałów komunikacji z klientami spowodowały, że nie raz przewidywano jej koniec. Jednak czas pokazał, że choć klienci oczekują od instytucji finansowych wdrażania nowoczesnych technologii, to nadal ważna jest dla nich możliwość skorzystania z eksperckiej pomocy doradcy. A zatem, likwidować czy rewitalizować oddziały bankowe? Jak będzie wyglądała ich przyszłość? Jak w pełni wydobyć potencjał placówek w relacji z klientami? Czy kanały elektroniczne wystarczą do rozwoju przyszłych usług bankowych?
Sztuczna inteligencja w bankowości
Jan Bitner, Bruce Harpham
Banki są dziś pod ogromną presją technologiczną, którą wytwarzają spółki sektora fintech. Strategią starych graczy jest coraz częściej próba skokowej ucieczki do przodu. Ma im w tym pomóc wykorzystanie sztucznej inteligencji.
Materiał promocyjny
Na ile doświadczenia klientów stanowią wyzwanie dla sektora finansowego w Polsce?
(wpa)
Relacja z drugiej edycji konferencji Multiplatform Customer Experience, organizowanej przez Sollers Consulting dla decydentów z sektora finansowego.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »