Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
SARE
Temat: SARE
SARE tworzy dom mediowy
Michał Berezowski
SARE SA, jeden z najbardziej doświadczonych graczy na rynku marketingu w obszarze e-mail, wydzielił ze swoich struktur nowy oddział mail-media i powołał spółkę zależną mail-media sp. z o.o.
Wzrost zainteresowania e-mail marketingiem
Piotr Zalewski
90% polskich użytkowników e-mail subskrybuje newslettery, a 80% z nich otrzymuje co najmniej trzy tego typu wiadomości w ciągu tygodnia, wynika z raportu opublikowanego przez firmę Sare. Dostarcza on wielu interesujących informacji dotyczących wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów.
E-mail marketing oczami klientów
Magdalena Górak
W przypadku raportu firmy SARE trudno mówić o twardych i pełnych danych. Można natomiast o tendencjach i opiniach klientów, którzy z e-mail marketingu skorzystali. Z ankiet wypełnionych przez menedżerów czy specjalistów PR wynika, że e-mail marketing to narzędzie cenione za skuteczność.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »