Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
rozszerzona rzeczywistość
Temat: rozszerzona rzeczywistość
Warszawa 44 w komórce, czyli ślady Powstania Warszawskiego widoczne dzięki rozszerzonej rzeczywistości
Monika Tomkiewicz
Muzeum Powstania Warszawskiego oraz agencja Adv.pl proponują nowe sposoby promowania historii dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii na telefony komórkowe typu "smartfon". Mieszkańcy Warszawy oraz turyści odwiedzający stolicę, będą mogli na bieżąco i w atrakcyjny sposób dowiedzieć się więcej o miejscach, w pobliżu których się znajdują, pamiętających historię sprzed 67 lat.
Piątkowy Przegląd Prasy
Monika Tomkiewicz
Tablety poprawią wyniki operatorów komórkowych... Intel widzi ożywienie w polskim biznesie... Reklamowy boom w telefonach komórkowych... TP złożyła pozew w sądzie wiedeńskim przeciw DPTG... Firmy sięgają po granty na informatyzację... Klienci Telekomunikacji Polskiej wreszcie skorzystają z ulgi na internet... Miliony kierowców sprawdzają utrudnienia w sieci...
Rozszerzona rzeczywistość Intela
Krzysztof Pielesiek
Choć od paru tygodni duża popularnością w sieci cieszy się "złamany" kontroler Kinect, to firma Intel pokazuje, że i bez tego urządzenia można wkroczyć w świat rozszerzonej rzeczywistości. Oto co stworzyli zatrudnieni przez nią specjaliści.
Obraz wyświetlany bezpośrednio na siatkówce oka
Krzysztof Pielesiek
Twórcy nowoczesnego sprzętu doganiają rzeczywistość znaną z filmów science-fiction. Firma Brother zaprezentowała specjalne okulary, które potrafią wyświetlić dowolny obraz bezpośrednio na siatkówce oka.
Monitor na głowie
Juliusz Kornaszewski
Servodata rozpoczęła sprzedaż dwóch monitorów wirtualnych HMD SVGA 2D i 3D instalowanych na głowie użytkownika.
PS2 na głowie
Daniel Cieślak
Sony zapowiedział wprowadzenie do sprzedaży umieszczanego na głowie gracza ekranu do konsoli PlayStation2. Urządzenie ma stwarzać wrażenie przebywania w rzeczywistości wirtualnej - przekręcając głowę w dowolną stronę, użytkownik będzie "rozglądał" się po "cyfrowym" świecie. Wyświetlacz ma również świetnie nadawać się do oglądania filmów.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »