Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Czas płatnego wyszukiwania
Daniel Cieślak, 13.08.2003
Przychody z tzw. płatnego wyszukiwania zwiększą się w tym roku o 50% (w porównaniu z rokiem ubiegłym) - wynika z raportu opublikowanego przez Jupiter Research. Z opracowania dowiadujemy się, że cały e-reklamowy tort zwiększy się w 2003 r. o 10% - do 6,3 mld USD.
Overture też na plusie
Daniel Cieślak, 25.07.2003
Firma Overture Services odnotowała w drugim kwartale br. 7,6 mln USD zysku, przy przychodach na poziomie 265 mln USD. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego zysk firmy co prawda zmalał (z 17,5 do 7,6 mln USD), za to przychody zwiększyły się z 152,5 mln do 265 mln USD.
e-reklama odbija się od dna?
Daniel Cieślak, 24.06.2003
Expert Monitor opublikował kolejną edycję raportu "Wydatki reklamowe w mediach". Tym razem prezentowane są w nim dane za maj 2003 - z opracowania wynika, że udział wydatków na reklamę w Internecie w całym reklamowym "torcie" zwiększył się od kwietnia z 1,34 do 1,54%. To może niewiele, ale dynamika wzrostu jest całkiem obiecująca.
Internet ma 1,34% wydatków na reklamę
Szymon Augustyniak, Daniel Cieślak, 21.05.2003
Firma Expert Monitor opublikowała najnowszy raport "Wydatki reklamowe w mediach". Wynika z niego, że w kwietniu na reklamę w polskim Internecie przeznaczono ponad 14,2 mln zł. Oznacza to niewielki spadek udziału wydatków na reklamę internetową w całym "torcie".
Przeglądarki pod lupą
Arkadiusz Piasek, 30.04.2003
Firma comScore Networks, znana głównie z systemu monitorowania ruchu w witrynach internetowych Media Metrix, uruchomiła nową usługę, polegającą na monitorowaniu największych serwisów wyszukiwawczych i mierzeniu popularności wpisywanych w nie zapytań.
Nowe, tlenowe reklamy
Daniel Cieślak, 15.04.2003
W ofercie portalu o2.pl znalazły się dwie nowe formy reklamy: banner rotacyjny oraz reklamowe "Pakiety weekendowe". Obie nowości prezentowane będą za pośrednictwem komunikatora Tlen.pl.
Spadają wydatki na e-reklamę
Krzysztof Kozerski, 19.11.2002
W ciągu pierwszych trzech kwartałów br. wydatki na reklamę w Internecie spadły w USA o 18% w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego.
Inteligo znowu na boisku
Szymon Augustyniak, 15.11.2002
W trakcie wielomiesięcznych negocjacji związanych z wyborem kupca i sprzedażą konta internetowego Inteligo przez BGB Berlin utrzymywała się wokół tego usługodawcy internetowej bankowości medialna cisza. Obecnie, w dwa tygodnie po pomyślnie przeprowadzonej fuzji systemowej z nowym właścicielem – PKO BP – rusza silna kampania reklamowa. Przedstawiona też została nowa strategia Inteligo i PKO BP.
Internautów walka ze spamem
Krzysztof Kozerski, 18.10.2002
Aby uniknąć otrzymywania niechcianej poczty internauci zmieniają swe adresy e-mailowe. Z ostatnich badań przeprowadzonych przez NFO WorldGroup wynika, że każdego roku aż 31% adresów e-mailowych, ich użytkownicy zastępują nowymi.
Dochodowe Yahoo!
Krzysztof Kozerski, 11.10.2002
Na czwartkowej sesji amerykańskiej giełdy ceny akcji największego amerykańskiego portalu internetowego Yahoo! wzrosły o ponad 21%.
e-reklama ponad rynek
Szymon Augustyniak, 29.08.2002
Według szacunków CMR, e-reklama była jednym z nielicznych segmentów rynku reklamowego, który wzrósł w I poł. br. Rynek reklamy internetowej urósł w tym czasie o 2% do 1,53 mld USD, podczas gdy cała branża straciła 0,2%.
IAB Polska: oddzielić treść od reklamy
Szymon Augustyniak, 26.08.2002
Internet Advertising Bureau Polska przedstawiło swoje zalecenia w odniesieniu do produktów reklamowych wyszukiwarek: pozycjonowania linków i zamieszczania płatnych odnośników w wynikach wyszukiwania.
Poprzednia
strona
1
...
6
7
8
9
10
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »