Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
reklama
Temat: reklama
Rynek reklamy internetowej w Polsce prześwietlony
Szymon Augustyniak, 08.02.2002
Według informacji AdNetu, udziały w rynku powyżej 1% ma trzynastu wydawców. Największe udziały "gotówkowe" na podstawie przekazanych informacji mają portale - Onet (29%), Wirtualna Polska (18%), Interia (12%) i Gazeta (12%). Wśród największych reklamobiorców znalazły się także serwisy wydawnictw - IDG Poland i Rzeczpospolitej - posiadające po 2% rynku.
Błyskotliwe pomysły
Wanda Żółcińska, 28.01.2002
Innowacja to ostatnio bardzo modny temat, również dla managerów. Jednak wprowadzenie nowych pomysłów do firmy nie jest łatwym zadaniem.
Dobra kampania Interii
Szymon Augustyniak, 11.01.2002
Zarząd Interii jest zadowolony z wyników kampanii reklamowej portalu. W ciągu dwóch miesięcy jej prowadzenia tygodniowa oglądalność portalu według SMG/KRC wzrosła z 11,5 do 17%.
Badania internetowej reklamy
Szymon Augustyniak, 14.12.2001
Expert Monitor oraz I-Metria będą współpracować w zakresie monitoringu reklamy internetowej w Polsce. Dane na temat wydatków reklamowych w Sieci dostępne będą od połowy lutego przyszłego roku.
Mniejszy udział reklam i mniej pracowników
Szymon Augustyniak, 20.11.2001
Yahoo! ogłosiło plan restrukturyzacji spółki oraz strategię zwiększenia przychodów.
Wideo reklama w poczcie elektronicznej
Arkadiusz Piasek, 26.04.2001
Przed rokiem 2005 powszechne stanie się wykorzystanie dźwięku, animacji lub materiałów wideo w informacjach reklamowych dystrybuowanych poczta elektroniczną.
Poprzednia
strona
1
...
6
7
8
9
10
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »