Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Radicati Group
Temat: Radicati Group
Spam - nie lubimy, ale klikamy
Daniel Cieślak
Mimo, iż zdecydowana większość internautów nie toleruje spamu, prawie jedna trzecia z nich klika na odnośniki zawarte w takich wiadomościach, zaś co dziesiąty z nich - dokonał zakupu produktów reklamowanych w spamie - wynika z raportu, przygotowanego przez firmy Mirapoint oraz Radicati Group.
IM opanowuje firmy
Szymon Augustyniak
Według Radicati Group, do 2008 roku 80% pracowników na świecie wykorzystywać będzie komunikatory internetowe w miejscu pracy. Firmy, które usankcjonowały już ich wykorzystanie doceniają uzyskane polepszenie komunikacji wewnątrz firmy bardziej nawet niż oszczędności na połączeniach telefonicznych.
Potrzebna poczta "na zakładzie"
Szymon Augustyniak
Choć może się to wydawać trudne do wyobrażenia, aż 45% pracowników amerykańskich korporacji nie posiada w pracy własnego konta e-mailowego. Może się to w najbliższym czasie zmienić, z korzyścią dla wszystkich: pracowników, firm i zasuszonego rynku IT.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »