Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
PwC
Temat: PwC
Raport PwC: rośnie świadomość zagrożeń bezpieczeństwa informacji
Monika Tomkiewicz
Według badania "Globalny stan bezpieczeństwa informacji 2012" prawie ¾ respondentów na świecie uważa, że działania zapewniające bezpieczeństwo informacji w ich organizacjach są skuteczne. Prawie połowa europejskich respondentów wskazuje, że przy rosnącym poziomie ryzyka zapewnienie bezpieczeństwa staje się coraz trudniejsze ze względu na niewystarczające środki finansowe.
TOP 10 zarobków prezesów
Wanda Żółcińska
Najwięcej zarabiają prezesi spółek z sektora mediów i rozrywki (2,2 mln zł średnio rocznie), bankowości (1,6 mln zł), telekomunikacji (1,5 mln zł) i sektora paliwowego (1,3 mln zł) - wynika z najnowszego raportu PwC "Wynagrodzenia zarządów największych spółek giełdowych w 2010 r".
PwC: nowy szef Doradztwa Technologicznego
Andrzej Maciejewski
Partnerem odpowiedzialnym za zespół Doradztwa Technologicznego w polskim biurze PwC został Tomasz Bejm, który dołączył także do grona partnerow w dziale Doradztwa Biznesowego spółki.
Przychody z e-reklamy: 5,8 mld USD w I kw. 2008 r.
Anna Meller
Przychody z reklamy internetowej w pierwszym kwartale br. zwiększyły się o ponad 18% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku - wskazują najnowsze wyniki badania amerykańskiego e-rynku, opublikowane przez organizację branżową IAB. Wyniki z pierwszego kwartału br. nie pobiły jednak rekordowych przychodów za ostatnie trzy miesiące 2007 r.
PwC: przychody z e-reklamy podwoją się do 2008 roku
Anna Meller
Najnowszy raport PricewaterhouseCoopers dotyczący przyszłości przychodów z reklamy internetowej uspokoi nawet największych pesymistów rynkowych: branża online z roku na rok odnotowywać będzie znaczący wzrost wydatków na promocję. Tym samym w 2008 roku przychody z internetowego marketingu podwoją się (w porównaniu do wyników z 2002 roku).
21% wzrost wydatków na e-reklamę
Anna Meller
Z przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz Interactive Advertising Bureau (IAB) raportu, dotyczącego przychodów z reklamy internetowej wynika, że w ubiegłym roku wydatki na e-promocję wzrosły o ponad jedną piątą. To głównie zasługa płatnych odnośników - wskazują autorzy opracowania.
Rekordowy trzeci kwartał
Anna Meller
Miniony kwartał br. został uznany za najlepszy pod względem sprzedaży reklamy internetowej ze wszystkich kwartałów począwszy od 2001 roku – wynika z analiz czterech firm: IAB, PricewaterhouseCoopers, TNS Media Intelligence/CMR oraz Universal McCann.
E-reklama w coraz lepszej kondycji
Anna Meller
Przychody z tytułu internetowego marketingu wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach br. o 10,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – wskazuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau. Co więcej, nastąpiło ciekawe przetasowanie w formach reklamy: bannery tracą na popularności, za to zwiększa się wykorzystanie płatnych odnośników.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »