Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
przychody z e-reklamy
Temat: przychody z e-reklamy
Nasza Klasa tworzy własne biuro sprzedaży
Anna Meller
Największy serwis społecznościowy w Polsce Nasza Klasa chce zacząć samodzielnie sprzedawać powierzchnię reklamową. Obecnie trwa rekrutacja do biura sprzedaży. Najpewniej nie wystartuje ono jednak wcześniej niż jesienią. Nasza Klasa będzie kolejnym po Mojej Generacji, Fotce, Epulsie i Gronie serwisem, który o przychody reklamowe będzie zabiegał własnymi siłami. Jakie zareaguje na to e-rynek?
Patrick McGovern: internet to lukratywne źródło przychodów
Anna Meller
Polski rynek internetowy rozwija się niemalże równie dynamicznie jak w USA, za trzy lata internet będzie stanowił połowę przychodów wydawnictwa - wskazuje w wywiadzie dla Internet Standard Patrick J. McGovern, założyciel i prezes koncernu IDG, "stały bywalec" listy najbogatszych ludzi na świecie magazynu Forbes. Nasz rozmówca opowiada również o tym, jakie są dalsze plany rozwoju koncernu, którego przychody w minionym roku przekroczyły 2,56 mld USD.
Ruchy gigantów w stronę polską: eBay otwiera biuro w Warszawie
Anna Meller
Trwa rekrutacja do polskiego oddziału największego na świecie serwisu aukcyjnego eBay.com - dowiedział się Internet Standard. Biuro ma powstać w Warszawie. Początkowo będzie składać się z 5-osobowego zespołu. Bez wątpienia wejście amerykańskiego giganta zmieni krajobraz naszego e-rynku, czy jednak eBay pociągnie za sobą do Polski inne wielkie przedsięwzięcia?
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »