Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
przedsiębiorstwo
Temat: przedsiębiorstwo
Płatność gotówką? Tylko do 1000 euro
Dużo IT w polskich firmach
TPSA przejmuje kontrolę nad Wirtualną Polską
Anna Meller
Z dniem 1 września br. na mocy ugody zawartej między mniejszościowymi akcjonariuszami portalu a Telekomunikacją Polską operator zacznie sprawować kontrolę nad gdańską spółką. Obecni członkowie zarządu poddadzą się do dyspozycji TPSA. Spodziewane są zmiany personalne i strategiczne.
Microsoft: CRM po polsku
Andrzej Maciejewski
Hasło CRM zdobyło w Polsce popularność kilka lat temu, jednak wdrożenia aplikacji do zarządzanie relacjami z klientem przeprowadzały prawie wyłącznie duże firmy usługowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe. - Nadszedł czas na średnie firmy - powiedział Tomasz Bochenek podczas polskiej premiery pakietu Microsoft Business Solutions CRM.
Microsoft liczy na SMB
Andrzej Maciejewski
Koncern wprowadził na rynek Navision 4.0 - pierwszą od czasu przejęcia duńskiej spółki tak dużą aktualizację pakietu aplikacji do zarządzania zasobami małych i średnich firm. Na tym segmencie koncentrować będą koncentrować się działania Microsoftu na rynku ERP.
NextiraOne modernizuje call center PTC
Adam Urbanek
Do końca br. NextiraOne Polska wdroży u operatora telefonii komórkowej PTC aplikację CTI, stanowiącą pierwszą część modernizowanego u operatora systemu kontaktowego call center. W trakcie wdrażania zostaną dodatkowo zbudowane dwa ośrodki testowo-badawcze, umożliwiające PTC dalszy rozwój systemu call center oraz testowanie nowych aplikacji.
Prolongata numer 12
Andrzej Maciejewski
Akcjonariusze PeopleSoft do 22 października mają czas na decyzję czy zaakceptować propozycję Oracle o wartości 7,7 mld USD. Poprzedni termin upływał 8 października. Wyraźnie spadła liczba akcji złożonych w ofercie dla Oracle - wynosi teraz 11,7 mln, co stanowi 3,2 proc. wszystkich papierów PS. Dwa tygodnie temu ich liczba wynosiła 23,8 mln (6,5 proc.). Tymczasem okazuje się zarząd PeopleSoft...mięknie.
Apelacji nie będzie
Computerworld
Amerykański departament sprawiedliwości (DOJ) nie będzie składał apelacji od wrześniowego wyroku sądu, który pozwolił Oracle kontynuować przejęcie PeopleSoft.
HP rezygnuje z UDC
Janusz Chustecki
Wszystko wskazuje na to, że HP zdecydował się zrezygnować z rozwiązania noszącego nazwę UDC (Utility Data Center). Za skrótem tym kryje się rozbudowany system operacyjny i towarzyszące mu narzędzia, które zarządzają bardzo dużymi systemami informacyjnymi, głównie centrami danych.
Łatwiejsza migracja
Andrzej Kwaśniewski
Firma Novell pracuje nad utworzeniem tzw. sieci przenoszenia i migracji (Porting and Migration Network). Inicjatywa skierowana jest do klientów oraz partnerów dostarczających oprogramowanie i sprzęt, a ma ona na celu umożliwienie klientom szybkiego i niedrogiego przejścia na system SUSE LINUX Enterprise Server.
Promise będzie sprzedawał OKAY CRM
Computerworld
Firma Clix Software utworzona niedawno przez spółkę Process4E chce w krótkim czasie zbudować ogólnopolski kanał sprzedaży swojego systemu CRM. Clix zawarła umowę dystrybucyjną z APN Primise.
SAP E-Mail Response Management System
Józef Muszyński
SAP udostępnił nowe rozwiązanie, które ma usprawniać obsługę zapytań przesyłanych pocztą elektroniczną w systemach CRM. ERMS (E-Mail Response Management System) ma umożliwiać wykorzystanie przychodzących zapytań w procesie sprzedaży.
1
2
3
4
5
...
52
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »