Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
promocja
Temat: promocja
Szturm na Electro World - wideorelacja
Krzysztof Pietrzak, Tomasz Cichocki
29-calowe telewizory za 699 złotych, notebooki poniżej 1000 złotych za sztukę, filmy DVD za niecałe 5 złotych, PlayStation 2 w zestawie z czterema grami - mniej niż 500 złotych. Taką promocyjną ofertą kusił Electro World - nowy hipermarket ze sprzętem elektronicznym. To wystarczyło aby już o 5 rano przed halą sklepu ustawiła się przeszło 1000-osobowa kolejka. Na miejscu, w obawie przed szturmem klientów poszukujących "okazji", zgromadzono ok. 120 policjantów i ochroniarzy oraz 2 karetki pogotowia - w gotowości postawiono także personel pobliskiego szpitala bródnowskiego. Ofiar nie było - ale czy opłacało się czekać? Szefowie Electro World twierdzą, że wejście marki na polski rynek obniży ceny elektroniki nawet o 10% i zapowiadają kolejne inwestycje. Konkurencja również nie próżnuje - obniżki cen, promocje czy próby uatrakcyjnienia ofert są bardziej niż kiedykolwiek stanowcze i śmiałe. Czy czeka nas "wielka darmocha"?
Wrześniowa obniżka Linksysa
Krzysztof Pietrzak
Firma Linksys, wraz z nadejściem września, znacznie obniżyła ceny na niektóre swoje produkty. Znajdują się wśród nich rutery, punkty dostępowe, przełączniki (zarówno zarządzalne jak i niezarządzalne).
Vectra: promocja na Internet
Krzysztof Pietrzak
Vectra to kolejna firma, która wraz z rozpoczęciem się nowego roku szkolnego rozpoczęła promocję na usługi dostępu do Internetu. Do końca października, osoby, które do końca października wykupią usługę VECTRANET, będą przez cały rok szkolny (a więc do czerwca 2006) płaciły obniżony abonament.
MSI: program partnerski z nagrodami
Krzysztof Pietrzak
Wraz z rozwojem działalności polskiego biura MSI, firma stara się zmienić linearny model "producent-dystryburor-dealer" i zwiększyć zakres współpracy. W tym celu uruchomiony został specjalny program partnerski zakładający wspieranie na wielu płaszczyznach współpracujących firm. Aby zachęcić dealerów do zbliżenia stosunków zachęca do rejestrowania na własnej witrynie. Wśród partnerów, którzy to uczynią MSI rozlosuje notebooki, płyty główne, karty graficzne i wiele innych nagród.
Sposób na 3G
Dariusz Niedzielewski
Tajwański operator telekomunikacyjny, Chunghwa Telecom oferuje nowoczesne telefony komórkowe za 0,03 USD każdemu, kto zdecyduje się zawrzeć z firmą umowę o świadczenie usług telefonii trzeciej generacji (3G).
Latem Epson sprzedaje taniej
Krzysztof Pietrzak
Epson zainaugurował nową akcję promocyjną na swoje produkty. Dotyczy ona dwóch ze sprzedawanych przez firme urządzeń; drukarki Stylus C66 Photo Edition i wielofunkcyjnego Stylus CX3650.
Epson: ekspansja na polskim rynku
Krzysztof Pietrzak
Epson ogłosił, że zamierza zwiększyć dostępność swoich produktów w Polsce poprzez rozbudowanie sieci sprzedaży. Przedstawiciele firmy twierdzą, że nowi sub-dystrybutorzy działać będzie równolegle do pięciu już istniejących. W efekcie korporacja będzie reprezentowana przez trzynastu, wyspecjalizowanych sprzedawców.
Neostrada i Aster - prezenty na Dzień Dziecka
Ludwik Krakowiak
Z początkiem czerwca nastąpią zmiany w ofercie dwóch dużych dostawców dostępu do Internetu. Każdy kto zamówi dostęp do Sieci przez neostradę tp 512, będzie mógł przez dwa miesiące surfować taniej, natomiast Aster zwiększy parametry dwóch pakietów internetowych.
Konkurencja, ale nie wojna
Szymon Augustyniak
Większość badań skuteczności promocji opiera się na ocenie reakcji konsumentów na promocje. Czwórka badaczy z Holandii zainteresowała się tym, jaka jest reakcja firm i menedżerów firm na promocje i akcje reklamowe organizowane przez ich konkurencję. Najpowszechniejszą reakcją jest... brak reakcji.
Epson oddaje pieniądze
Krzysztof Pietrzak
Epson uruchamia nową akcję promocyjną pod hasłem "Tygodnie oszczędzania". Biorący w niej udział klienci indywidualni mogą otrzymać zwrot części pieniędzy za zakupione drukarki atramentowe lub urządzenia wielofunkcyjne firmy.
Piwo i monitory
Ludwik Krakowiak
Dystrybutor sprzętu i akcesoriów komputerowych, firma Connect, poszerza ofertę monitorów LCD o produkt firmy Neovo - 15-calowy monitor F-415. Monitor zapewnia jasność obrazu 250 cd/m2 oraz kontrast 500:1. F-415 w sprzedaży detalicznej kosztuje 759 PLN.
Komunijne promocje Optimusa
Juliusz Kornaszewski
Optimus przygotował promocje pod hasłem "Komunia 2005". Akcją objęte są multimedialne komputery stacjonarne, przenośne OPTIbook, naręczne OPTIpad oraz odtwarzacze MP3.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
13
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »