Computerworld.pl

  • Konferencje
  • Okiem Prezesa
  • Tematy
    • Agile
    • Aplikacje Biznesowe
    • Bezpieczeństwo
    • Big Data
    • Cloud Computing
    • DataCenter
    • GDPR/RODO
    • SDN
    • Sieci
    • Smart City
    • Praca w IT
    • Przemysł 4.0
    • Digital Leaders
  • Badanie AudIT
  • Biblioteka IT
  • TOP200
  • Strefy tematyczne
    • Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
    • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
    • TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
    • Equinix - Digital first
    • Poly - Skuteczna współpraca
×
 
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders
Strefy tematyczne
  • Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
  • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
  • TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
  • Equinix - Digital first
  • Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
  • Kontakt |
  • Reklama |
  • Usługi marketingowe |
  • Prenumerata |
  • Newslettery |
  • RSS |
  • Polityka prywatności |
  • Polityka ciasteczek |
  • |
  • Wytyczne ASME |
  • Regulamin |
  • Znajdź nas
  1. Strona główna
  2. Temat
  3. profilowanie

Temat: profilowanie

Jak sztuczna inteligencja pomaga w profilowaniu reklam Marcin Bieńkowski, 10.09.2020 Każdy sklep internetowy, jak i stacjonarny musi jak najlepiej dopasować ofertę do swoich klientów. Standardem stały się rabaty i promocyjne akcje specjalne. Wykorzystywane są też różne kanały dotarcia do potencjalnych klientów, w tym portale społecznościowe, czy współdziałanie z tzw. influencerami z Instagrama i YouTube’a. Jednak, aby te narzędzia zadziałały potrzebny jest indywidualny profil klienta, a w tym pomóc może sztuczna inteligencja.
VII Forum Bezpieczeństwa i Audytu IT: GIODO o analizie predykcyjnej i profilowaniu Krzysztof Pielesiek, 28.03.2014 Potrzebne i tworzone są przepisy, które zadbają o ochronę prywatności.
Profilowanie źródeł spamu Józef Muszyński, 16.02.2004 Firma Brightmail, zajmująca się oprogramowaniem antyspamowym, oferuje nową usługę polegającą na identyfikowaniu adresów IP, spod których wysyłana jest masowa poczta elektroniczna.

Computerworld dostarcza najświeższe informacje, opinie, prognozy i analizy z branży IT w Polsce i na świecie.

  • Kontakt
  • Reklama
  • Usługi marketingowe
  • Prenumerata
  • Newslettery
  • RSS
  • Polityka prywatności
  • Polityka ciasteczek
  • Wytyczne ASME
  • Regulamin

Tematy

  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders

Serwisy IDG

  • Kiosk
  • E-Seminaria
  • Raporty
  • Reklama & Marketing
  • PC & Mobile

Znajdź nas:   

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

Zamów reklamę

(+48) 662 287 854
Napisz do nas
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »