Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
profilowanie
Temat: profilowanie
Jak sztuczna inteligencja pomaga w profilowaniu reklam
Marcin Bieńkowski
Każdy sklep internetowy, jak i stacjonarny musi jak najlepiej dopasować ofertę do swoich klientów. Standardem stały się rabaty i promocyjne akcje specjalne. Wykorzystywane są też różne kanały dotarcia do potencjalnych klientów, w tym portale społecznościowe, czy współdziałanie z tzw. influencerami z Instagrama i YouTube’a. Jednak, aby te narzędzia zadziałały potrzebny jest indywidualny profil klienta, a w tym pomóc może sztuczna inteligencja.
VII Forum Bezpieczeństwa i Audytu IT: GIODO o analizie predykcyjnej i profilowaniu
Krzysztof Pielesiek
Potrzebne i tworzone są przepisy, które zadbają o ochronę prywatności.
Profilowanie źródeł spamu
Józef Muszyński
Firma Brightmail, zajmująca się oprogramowaniem antyspamowym, oferuje nową usługę polegającą na identyfikowaniu adresów IP, spod których wysyłana jest masowa poczta elektroniczna.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »