Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
outsourcing
Temat: outsourcing
Rolls Royce stawia na Indie
Computerworld Online
Rolls Royce podpisał z indyjską firmą outsourcingową Tata Consultancy Services umowę, na mocy której w słynnym ośrodku technologicznym Bangalore wybudowane zostanie dla RR centrum usług inżynieryjskich. Celem tego przedsięwzięcia jest usprawnienie procesu projektowania i tworzenia produktów słynnego brytyjskiego koncernu.
Specjalista na miarę
Barbara Mejssner
Rozmowa z Marcelim Smelą, dyrektorem generalnym IT Kontrakt, oraz z Tomaszem Berneckim, dyrektorem rekrutacji IT Kontrakt.
Organizacja czeka na specjalistę
Grzegorz Stech
W porównaniu z krajami zachodnimi rynek outsourcingu w Polsce dopiero raczkuje. Zauważa się jednak, że firmy zaczynają doceniać skuteczność tego narzędzia biznesowego.
Outsourcing coraz bardziej strategiczny
Wanda Żółcińska
Jak wynika z badania IPSOS przeprowadzonego na zlecenie firmy ArchiDoc, przekazywanie na zewnątrz czynności administracyjnych stanowi element strategii rozwoju wielu firm, a decyzje podejmowane są w większości (55%) przez zarządy przedsiębiorstw.
Raport: Stawiamy na outsourcing i redukcję kosztów IT
Monika Tomkiewicz
Jak wynika z badań firmy BCS, spowolnienie gospodarcze najbardziej dotknęło firmy z sektora spedycyjnego i logistycznego. W tym okresie firmy stawiają na optymalizację systemów IT w oparciu o outsourcing i redukcję kosztów funkcjonowania.
Outsourcing w czasach kryzysu
Bartosz Skórniewski
Obserwowana przez ostatnie tygodnie panika na rynkach finansowych niejednego skłania do refleksji. Rozwój sytuacji trudno przewidzieć - staje się jednak jasne, że rozszerzający się kryzys dotyka coraz więcej firm z branży pozafinansowej. Czy branża IT także zadrży w posadach? Zapewne zrewidowane zostaną budżety IT, być może część projektów zostanie przełożona na lepsze czasy. Całkiem niedawno, będąc na konferencji poświęconej perspektywom outsourcingu, usłyszałem, że może on być wybawieniem dla przedsiębiorstw w złych czasach. Jakie jednak muszą być spełnione warunki, aby kontrakt outsourcingowy stał się remedium na trudne czasy?
Wielkie oszczędzanie
Barbara Mejssner
W czasie kryzysu nikt nie zrezygnuje z usług IT, jednak firmy będą musiały nauczyć się oszczędzania, nie będzie ich już stać na wdrożeniowe pomyłki. Paradoksalnie, dzięki temu mają szansę wypracować spójne i zoptymalizowane pod każdym względem wdrożenie. Mogą też przychylniej spojrzeć na rozwiązania open source oraz outsourcing.
Rośnie popularność usług outsourcingu w polskich firmach
Piotr Waszczuk
Największy wzrost nakładów na outsourcing jest spodziewany w sektorze finansowym oraz branżach budowlanej i energetycznej. Duże polskie firmy najczęściej korzystają z outsourcingu obsługi informatycznej i procesów back-office. Głównym powodem wykorzystania outsourcingu pozostaje chęć koncentracji na podstawowej działalności biznesowej.
Jeszcze więcej outsourcingu
Szymon Augustyniak
Z sondy przeprowadzonej przez firmę doradczą EquaTerra wynika, że rośnie zainteresowanie firm europejskich i amerykańskich outsourcingiem do krajów Dalekiego Wschodu czy Indii.
Więcej outsourcingu i offshoringu usług IT
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Według analityków Gartnera w 2011 roku koszty outsourcingu będą stanowiły średnio 30% wydatków na IT. W następnych latach zmieni się specyfika działań wyprowadzanych poza organizację. Wzrośnie również popularność offshoringu procesów biznesowych.
Outsourcing może być zagrożeniem
Piotr Waszczuk
Względy finansowe są największym czynnikiem zachęcającym firmy do zlecenia części swojej działalności firmom zewnętrznym. Jednocześnie tylko co dwudziesty przedsiębiorca dysponuje szczegółowym planem określającym wymagania oraz sposób wdrożenia i rozwoju oursourcingu. Tymczasem źle opracowany kontrakt może ograniczać potencjał całego przedsiębiorstwa. Potwierdzają to badania firmy Deloitte.
EDS ma outsourcing w TP
Adam Jadczak
Umowa pomiędzy Telekomunikacją Polską a EDS Poland o wartości 52 mln USD została podpisana na pięć lat. Częścią tej umowy jest świadczenie przez 150 pracowników Web Inn z Grupy Sygnity usług service desk oraz wsparcia użytkowników w zakresie problemów z infrastrukturą i aplikacjami biznesowymi dla 33 tys. pracowników TP.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »