Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
outsourcing
Temat: outsourcing
Dlaczego outsourcing to pasmo porażek?
Szymon Augustyniak
Obszerniejszy w stosunku do publikacji w bieżącym wydaniu magazynu CIO zapis rozmowy z Ezio Viola, General Manager TIG oraz Rosario Piazzese, Partner and IIOM European Lead Regional Examiner z firmy badawczo-doradczej The Innovation Group (TIG) współpracującej z International Institute for Outsource Management (IIOM), która przygotowuje certyfikaty dla firm outsourcingowych.
Outsourcing doskonale zarządzany
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Dobre zarządzanie usługami outsourcingowymi może przynieść znaczące korzyści finansowe, natomiast zaniedbanie tego obszaru może obniżyć wartość kontraktu nawet o jedną czwartą.
OUTSOURCING IT: ZA I PRZECIW
Szymon Augustyniak
Dyskusja o outsourcingu dowodzi, że rozwoju i doskonalenia wymaga sam model i współpraca pomiędzy stronami kontaktu. Spotkanie klubowe odbyło się 12 maja br.
Szlifowanie idei
Szymon Augustyniak
Skąd się bierze brak sukcesów w outsourcingu?
Outsourcing w dynastii saickiej
Jan Michałowicz
Próbując zrozumieć jakieś zagadnienie, warto skorzystać z doświadczeń historycznych. Problem outsourcingu po raz pierwszy stanął nie przed CIO, lecz przed faraonami dynastii saickiej. To właśnie oni po raz pierwszy skorzystali z wojsk zaciężnych, które tak dobrze uosabiają współczesne zastępy usługodawców.
Call center na własność czy do wynajęcia?
Marcin Marciniak
Tradycyjny model tworzenia call center zakłada zakup sprzętu i oprogramowania, nowy umożliwia wynajęcie go w modelu SaaS. Co się bardziej opłaca, gdzie są wady i zalety?
Outsourcing w oczach CFO
Wanda Żółcińska
Jak wynika z badania firmy BDO USA, większość CFO w firmach technologicznych zmienia model korzystania z outsourcingu, dostosowując go do nowej ogólnej strategii przyjętej po kryzysie.
Roku 2011 ma być przełomowy dla outsourcingu usług biznesowych w Polsce
Adam Jadczak
Aż 500 mln USD wart jest rynek informatycznych usług BPO w Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech, czego 50% przypada na nasz kraj. W tym roku ma wzrosnąć o 13%.
Polska firma w czołówce 100 najlepszych firm outsourcingowych na świecie
Adam Jadczak
Ericpol - największy polski eksporter IT wg raportu Computerworld TOP200 - znalazł się w grupie firm outsourcingowych określanej mianem "Rising Star". To pierwsza polska firma rankingu International Association of Outsourcing Professionals (IAOP).
Wtorkowy Przegląd Prasy
Monika Tomkiewicz
Google bliżej przejęcia Groupona... Tablet Samsunga rozpycha się na amerykańskim rynku... E-handel czeka konsolidacja... Od połowy 2011 roku rejestracja firmy przez internet... W rozgrywce o Aster zostało tylko czterech chętnych... Co piąty zatrudniony w Polsce dzięki technologii IT... Boom na wirtualny pieniądz Facebooka... Najważniejsi w sieci są ludzie...
3Services Factory tworzy data center w Katowicach
(aja)
Klienci będę mogli skorzystać z usług kolokacji już w pierwszym kwartale 2011 r. Inwestycja jest wspólnym projektem operatora telekomunikacyjnego TKP oraz międzynarodowego koncernu z siedzibą w Duisburgu - PCC SE.
Szykują się zwolnienia w outsourcingu?
Urszula Bilska
Czy planowane przez Parlament Europejski wprowadzenie zakazu pracy w niedzielę wpłynie na rozwój sektora usług outsourcingowych w Polsce?
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »