Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
outsourcing IT
Temat: outsourcing IT
Bezpieczeństwo zleceń outsourcowanych
Grzegorz Kubera
Jeśli polegamy na outsourcingu, powinniśmy zadbać o kwestie bezpieczeństwa – dostawcy usług nie zawsze stosują te same procedury i narzędzia co zleceniodawca. Może to tworzyć ryzyko wycieku danych. Na co zwracać uwagę, kiedy decydujemy się na outsourcing?
Outsourcing IT, który nie „gryzie" – zapraszamy na bezpłatne eSeminarium
Computerworld
Zapraszamy na eSeminarium organizowane przez Orange Polska, Microsoft oraz redakcję Computerworld. eSzkolenie pt. Outsourcing IT, który nie „gryzie" odbędfzie się już 19 grudnia o godzinie 10:00 i będzie w całości dostępne przez internet, zupełnie bezpłatnie. Zapraszamy do rejestracji!
Poniedziałkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla
Niższe ceny i nowe funkcje w chmurze Google... Outsourcing IT czekają dobre czasy... Microsoft i Dropbox zakopują topór wojenny... Eksperci: Ani aukcja, ani przetargnie są dobrym rozwiązaniem na upowszechnienie LTE... Prezes UKE jednak broni aukcji... Kiepsko nam idzie cyfryzacja edukacji... Twitter otwiera biuro w Chinach... Pakiet Office bezpłatnie na iOS i Androida...
Krótkoterminowe transakcje wstrząsem dla branży outsourcingu IT
Computerworld/KB
Klienci korzystający z usług outsourcingu IT podpisują więcej umów outsourcingowych niż kiedykolwiek wcześniej, ale ich łączna wartość jest niższa. I choć większość dostępnych danych dotyczy tylko rynku amerykańskiego, warto przyjrzeć się im bliżej, bo ruchy na amerykańskim rynku IT są często zapowiedzią trendów, które prędzej czy później docierają również do Polski.
10 sposobów na uniknięcie nieudanej transakcji outsourcingu usług IT
Computerworld Online
„Wszystkie szczęśliwe rodziny są do siebie podobne, każda nieszczęśliwa rodzina jest nieszczęśliwa na swój sposób” – można by pomyśleć, że to, co napisał Lew Tołstoj w „Annie Kareninie”, dotyczy również outsourcingu. Transakcje, które okazały się sukcesem, łączą te same najlepsze praktyki, natomiast te zakończone niepowodzeniem mają różne, często indywidualne przyczyny. Jednak w rzeczywistości nieudane umowy outsourcingowe wykazują pewne podobieństwa. Oto 10 kroków, które pozwolą na uniknięcie katastrofy w outsourcingu usług IT.
e-debata "IT bez krawata" poświęcona outsourcingowi IT
Piotr Pietruszyński
Outsourcing IT to temat nienowy, a mimo tego wciąż budzący różne wątpliwości u potencjalnych beneficjentów. Z czym powinien liczyć się przedsiębiorca szukający możliwości redukowania kosztów i usprawnienia firmowego IT w ten sposób?
Nowy inwestor z branży IT we Wrocławiu
Monika Tomkiewicz
Firma Luxoft, działająca w branży outsourcingu zaawansowanych procesów IT, otwiera w stolicy Dolnego Śląska swoje drugie polskie centrum. Wrocławski oddział w ciągu roku planuje zatrudnić około 100 pracowników.
Firma Sii otwiera nowy oddział w Polsce
Monika Tomkiewicz
Sii, firma zajmująca się outsourcingiem IT, otworzyła właśnie swój nowy oddział w Łodzi. Jest to 6 oddział Sii w Polsce. W ciągu ostatnich 3 lat Sii urosła o ponad 300% i zatrudnia obecnie blisko 1000 specjalistów IT.
Capgemini zatrudni 100 osób w Opolu do nowego centrum usług outsourcingowych
Andrzej Maciejewski
Opole to piąte miasto, w którym Capgemini Polska uruchamia centrum usług. Zamierza w nim zatrudnić 100 pracowników.
Klub CIO: outsourcing niewygrzany i niewyczerpany
Szymon Augustyniak
Dyskusja na spotkaniu klubowym 12 maja o outsourcingu dowodzi, że rozwoju i doskonalenia wymaga sam model i współpraca pomiędzy stronami kontaktu.
(mega) Outsourcing bije rekordy
Szymon Augustyniak
Według Datamonitor przedsiębiorstwa i instytucje publiczne na świecie w sposób zasadniczy zwiększają swoje inwestycje w outsourcing IT i procesów biznesowych – w 2003 rok liczba kontraktów o wartości powyżej 100 mln USD wzrosła o niemal połowę, a ich wartość o 44%.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »