Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Oracle CRM On Demand
Temat: Oracle CRM On Demand
Oracle chce budować przewagę w obszarze systemów CRM dzięki funkcjom branżowym
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 01.08.2012
Najnowsza wersja systemu Oracle CRM On Demand zawiera m.in. zestaw nowych funkcji przydatnych w zarządzaniu relacjami z klientami w branży usług finansowych, przemyśle motoryzacyjnym oraz służby zdrowia i sektora medycznego. To właśnie wyspecjalizowane funkcjonalności odpowiadające specyfice różnych branż mają wyróżniać oferowane w modelu usługowym narzędzia CRM firmy Oracle m.in. od rozwiązań firmy Salesforce.
Oracle uzupełnia CRM o funkcje z zakresu marketingu i call center
Piotr Waszczuk, IDG News Service, 04.10.2011
Oferowany w modelu usługowym pakiet narzędzi wspierających zarządzanie relacjami z klientami zyskał m.in. funkcje przeznaczone dla telefonicznych centrów obsługi oraz rozwiązania pozwalające na automatyzację działań marketingowych. Oracle zamierza również rozwijać oprogramowanie CRM On Demand pod kątem możliwości oferowanych przez urządzenia przenośne.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »