Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
obsługa klienta
Temat: obsługa klienta
Helpdeski na pomoc klientom
IFS zwiększa kompetencje zarządzania relacjami
Materiał promocyjny
Jak transformacja cyfrowa w Wüstenrot umożliwiła zbudowanie nowego doświadczenia klienta
Lenovo
Jedna z największych firm świadczących usługi finansowe w Austrii, Wüstenrot, stawia na nowe sposoby prowadzenia biznesu i interakcji z klientami. Jej ambicją jest zajęcie pozycji lidera ery cyfrowej. Dlatego poszukuje możliwości komunikowania się z pracownikami, partnerami i klientami, wykorzystując maksymalnie zautomatyzowane, kompleksowe przepływy zadań. W ten sposób chce podnieść efektywność transakcji biznesowych oraz poprawić doświadczenia użytkowników swoich usług.
Zintegrowane rozliczenia
Dorota Bogucka
Jeden z największych dystrybutorów energii w Polsce w maju br. zakończył trwające dwa lata wdrożenie centralnego systemu bilingowego. Operacja skomplikowana technologicznie i logistycznie nie spowodowała zakłóceń w sprzedaży energii klientom.
Miliard minut rocznie czekając na zgłoszenie się konsultanta
Monika Tomkiewicz
Centra obsługi klienta na całym świecie poszerzają wachlarz oferowanych kanałów kontaktu, wykorzystując już nie tylko telefon i e-mail, ale także media społecznościowe czy aplikacje mobilne. Według międzynarodowego badania Global Contact Center Benchmarking ponad 80 proc. organizacji deklaruje, że ich celem jest dostarczanie obsługi klienta na najwyższym poziomie. Jednocześnie jednak, podążając za nowinkami zapominają często o... jakości dostarczanych usług. Jak wylicza brytyjski portal Express, tamtejsi konsumenci poświęcają ok. miliarda minut rocznie na oczekiwanie na telefoniczne połączenie z konsultantem.
W kontaktach z firmami klienci najczęściej korzystają z telefonów, ale brakuje im czatów
Monika Tomkiewicz
Polski klient oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji - wynika z badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i e-mail pozostają najważniejszymi sposobami kontaktu z firmą, rośnie popyt na nowe kanały komunikacji - narzędziem, którego najczęściej klientom brakuje, jest czat internetowy. Ogromnym rynkiem do zagospodarowania pozostają aplikacje do samoobsługi klienta na urządzeniach mobilnych, wciąż mało znane, pomimo dynamicznego wzrostu popularności smartfonów.
5 najważniejszych trendów w branży Contact Center
Monika Tomkiewicz
Firma Integrated Solutions przedstawiła 5 najważniejszych trendów, które jej zdaniem wkrótce zdominują branżę specjalizującą się w zdalnej obsłudze klienta. Będzie to Contact Center w chmurze, automatyzacja procesów biznesowych, wykorzystanie w centrach kontaktu wideo i analiza mediów społecznościowych.
CIO wchodzą w erę zamętu
Thornton A. May
Stanowiska menedżerów w przedsiębiorstwach przechodzą zmiany, powstają nowe funkcje, dostosowane do współczesnych wymagań konsumentów. CIO są w oku tego cyklonu.
Bez frustracji czyli jak zapewnić i otrzymać doskonałą obsługę
(am)
Dobre praktyki obsługi klienta Interactive Intelligence będzie promować poprzez kampanię "Bez frustracji", której patronem medialnym jest Computerworld.
'Sprawy, które wolę załatwić osobiście'
Szymon Augustyniak
Poczta elektroniczna, komunikator internetowy i formularz strony WWW nie są jeszcze powszechnie zaakceptowanymi kanałami komunikacji w tak istotnej sprawie jak obsługa klienta - dowodzi badanie amerykańskich konsumentów. Raport Harris Interactive wskazuje, że jedną z przyczyn może być długi czas oczekiwania na odpowiedź.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »