Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
news
Temat: news
Miliard euro z e-reklamy
Anna Meller
Chociaż udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym jest niewielki, to i tak Internet jest w tej chwili najbardziej dynamicznym i najlepiej rozwijającym się medium – twierdzą analitycy Forrester Research. Według ich prognoz, w 2005 roku wydatki na e-reklamę wyniosą miliard euro.
Krótsze wiadomości, więcej dźwięku i obrazu
Anna Meller
W taki sposób można podsumować prognozowane zmiany w formacie informacji publikowanych online, przedstawione na konferencji przygotowanej przez Online News Association. Największy wpływ na kształt prezentowanych wiadomości będzie miało upowszechnienie się łączy szerokopasmowych, dzięki którym użytkownicy będą mogli bez problemu pobierać pliki multimedialne – wskazuje szef New York Times Digital.
Dźwiękowa e-reklama w Polsce się nie sprawdza
Anna Meller
Polscy użytkownicy Sieci z irytacją reagują na reklamę internetową z dźwiękiem – wskazują rodzime sieci reklamowe. IAB Polska zaznacza, że zdarzyły się już przypadki bardzo negatywnej reakcji na taką formę marketingową. Obecnie formy dźwiękowe stanowią ok. 1% wszystkich rodzajów e-reklamy. Nic nie wskazuje na to, aby ten odsetek się powiększył.
Microsoft uśmierci pop-upy?
Anna Meller
Ostatnie zapewnienia Microsoftu, że w przeglądarce Internet Explorer pojawi się opcja blokowania reklam typu pop-up wstrząsnęła środowiskiem reklamodawców i wydawców treści. Jeżeli taka funkcja będzie ustawiona jako domyślna, to najprawdopodobniej pożegnamy się już z taką formą marketingową.
USA: Zaczyna się druga dobra passa dotcomowa?
Anna Meller
Zwiększył się udział reklamy internetowej w całym rynku reklamowym w Stanach Zjednoczonych. Zwłaszcza drugi kwartał okazał się dla branży internetowej wyjątkowo przychylny – wskazują wyniki raportu opracowanego przez IAB oraz dział Monitor-Plus firmy Nielsen Media Research. Amerykanie zapowiadają nadejście drugiego dotcomowego boomu.
E-reklama w coraz lepszej kondycji
Anna Meller
Przychody z tytułu internetowego marketingu wzrosły w pierwszych sześciu miesiącach br. o 10,5% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – wskazuje raport przygotowany przez PricewaterhouseCoopers oraz Interactive Advertising Bureau. Co więcej, nastąpiło ciekawe przetasowanie w formach reklamy: bannery tracą na popularności, za to zwiększa się wykorzystanie płatnych odnośników.
Nadchodzi drugi czas świetności e-reklamy
Anna Meller
Po załamaniu się dotcomowej potęgi przez ostatnie trzy lata reklama internetowa walczyła o przetrwanie. Wygląda na to, że rynek doczekał się w końcu lepszych czasów – podkreślają analitycy PricewaterhouseCoopers.
Lokalne poszukiwania
Anna Meller
Coraz więcej osób korzystających z wyszukiwarek internetowych chce pozyskać jedynie „lokalne” informacje, związane z instytucjami, firmami czy sklepami działającymi w pobliżu miejsca zamieszkania użytkownika. Wygląda na to, że geolokalizacja wyników wyszukiwania to kolejny etap rozwoju internetowych mechanizmów wyszukiwania.
W poszukiwaniu sposobu na internetowy sukces
Anna Meller
Co dzięki Internetowi może osiągnąć wydawca? Jaka będzie przyszłość reklamy elektronicznej? – nad tym obecnie zastanawiają się wydawcy gazet i magazynów – wynika z raportu Gartner G2.
Czas płatnego wyszukiwania
Daniel Cieślak
Przychody z tzw. płatnego wyszukiwania zwiększą się w tym roku o 50% (w porównaniu z rokiem ubiegłym) - wynika z raportu opublikowanego przez Jupiter Research. Z opracowania dowiadujemy się, że cały e-reklamowy tort zwiększy się w 2003 r. o 10% - do 6,3 mld USD.
Overture też na plusie
Daniel Cieślak
Firma Overture Services odnotowała w drugim kwartale br. 7,6 mln USD zysku, przy przychodach na poziomie 265 mln USD. W porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego zysk firmy co prawda zmalał (z 17,5 do 7,6 mln USD), za to przychody zwiększyły się z 152,5 mln do 265 mln USD.
e-reklama odbija się od dna?
Daniel Cieślak
Expert Monitor opublikował kolejną edycję raportu "Wydatki reklamowe w mediach". Tym razem prezentowane są w nim dane za maj 2003 - z opracowania wynika, że udział wydatków na reklamę w Internecie w całym reklamowym "torcie" zwiększył się od kwietnia z 1,34 do 1,54%. To może niewiele, ale dynamika wzrostu jest całkiem obiecująca.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »