Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
naprawa
Temat: naprawa
GitHub prezentuje funkcję wykorzystującą AI, która automatycznie skanuje i naprawia kod aplikacji
Apple kończy z programem naprawczym klawiatur motylkowych
Apple wprowadza program Self Service Repair do Europy
Janusz Chustecki
Korporacja zdecydowała, że program Self Service Repair jest dostępny od dzisiaj w ośmiu europejskich krajach, co oznacza, że użytkownicy mogą uzyskiwać instrukcje naprawy oraz oryginalne części i narzędzia Apple za pośrednictwem firmowego sklepu Apple Self Service Repair Store.
Apple ujednolica procedury serwisowe dla iPhone 14
Daniel Olszewski
Najnowsze smartfony z rodziny iPhone 14 są droższe nie tylko w zakupie. Również naprawy pogwarancyjne są zauważalnie droższe. Na dodatek Apple zmieniło procedury serwisowe.
Czy organizacje powinny inwestować w AppleCare?
Daniel Olszewski
Apple sprzedaje swoje produkty z zaledwie 12-miesięczną gwarancją. Czy warto decydować się na dokupienie płatnego planu AppleCare?
Apple włączył do programu DIY kolejne urządzenia
Janusz Chustecki
Firma rozszerzyła swój program DIY (skrót od słów Do It Yourself, czyli zrób to sam, w tym przypadku napraw to sam) pozwalający użytkownikom jego urządzeń naprawiać je samodzielnie. Do listy urządzeń dołączono laptopy MacBook Air i MacBook Pro, które są wyposażone w procesor M1.
Apple uruchomiło program naprawy smartfonów przez klientów
Daniel Olszewski
Gigant z Cupertino uruchomił program samodzielnej naprawy smartfonów iPhone. Jak wygląda proces naprawy?
Apple pozwoli użytkownikom iPhone'ów na naprawę własnych urządzeń
Grzegorz Kubera
Apple planuje dać klientom możliwość naprawy własnych urządzeń w obliczu rosnącej presji ze strony organów regulacyjnych i konsumentów na całym świecie. Wszyscy chcą, aby Apple złagodziło ograniczenia dotyczące napraw produktów z nadgryzionym jabłkiem w logo.
PE przegłosował rezolucję „Right to repair”
Janusz Chustecki
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu ważną rezolucję, która powinna zainteresować użytkowników urządzeń elektronicznych, takich jak smartfony, tablety czy laptopy. Stwierdza ona, że powinni oni mieć prawo naprawiania tych wszystkich urządzeń nie korzystając z usług firm, które je wyprodukowały.
Europejscy użytkownicy urządzeń elektronicznych powinni mieć zagwarantowane „prawo do naprawy”
Janusz Chustecki
Komisja Europejska przedstawiła w tym tygodniu szereg propozycji mających na celu ochronę konsumentów posiadających sprzęt elektroniczny, takich jak telefony komórkowe, laptopy i tablety, z których najważniejsza nosi roboczą nazwę „prawo do naprawy”.
FireEye: Namierzyć, zrozumieć, wyrzucić
Grzegorz Stech
W 2016 roku firma FireEye zaobserwowała o wiele bardziej zaawansowane cyberataki na organizacje niż kiedykolwiek wcześniej. Wraz ze wzrostem ich zaawansowania, odpowiedź musi być coraz bardziej kompleksowa.
Najmłodsi pracownicy chętnie wyręczą dział IT
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Młodzi pracownicy, którzy rozpoczynają karierę, chętniej niż ich starsi koledzy pomagają rozwiązywać problemy ze sprzętem - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Bogmar.
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »