Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
money.pl
Temat: money.pl
Wtorkowy Przegląd Prasy
Andrzej Penkalla, 02.12.2014
Mobilne urządzenia usprawnią pracę w Lotosie… Cisco: Pokolenia X i Y chcą pracować inaczej… Nowa spółka Impel i SI-Consulting… Wirtualna Polska przejmuje Money.pl… Hakerzy wykradli nowe filmy Sony Pictures… Druga generacja Google Glass już w przyszłym roku… Amazon zatrudnił… 15 tys. robotów…
Rynek usług w polskim internecie
Bożena Jaskowska, 28.07.2008
W internecie najczęściej szukamy usług poligraficznych. Najchętniej ogłaszają się firmy budowlane i remontowe, a całkiem nieźle prezentują się ogrodnicy. Najsłabsze oferty ma branża nieruchomości, a najtrudniej znaleźć opiekunkę i sprzątaczkę - ogłasza Money.pl w najnowszym raporcie pt. "Usługi w internecie".
E-zakupy coraz bardziej popularne
Michał Grzechowiak, 26.02.2008
W ubiegłym roku 42% polskich internautów robiło zakupy w sieci, a 21% brało udział w aukcjach internetowych. Polacy najchętniej kupują przez internet ubrania, książki i sprzęt elektroniczny. Te i inne informacje o klientach polskich sklepów internetowych znalazły się w drugiej edycji raportu przygotowanego przez Money.pl i eCard S.A. na podstawie danych SMG/KRC.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »