Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
marketing
Temat: marketing
Inteligo znowu na boisku
Szymon Augustyniak, 15.11.2002
W trakcie wielomiesięcznych negocjacji związanych z wyborem kupca i sprzedażą konta internetowego Inteligo przez BGB Berlin utrzymywała się wokół tego usługodawcy internetowej bankowości medialna cisza. Obecnie, w dwa tygodnie po pomyślnie przeprowadzonej fuzji systemowej z nowym właścicielem – PKO BP – rusza silna kampania reklamowa. Przedstawiona też została nowa strategia Inteligo i PKO BP.
Centrum wiedzy AIESEC-u
Antoni Bielewicz, 28.10.2002
Międzynarodowa organizacja studencka AIESEC otwiera Centrum Wiedzy – pierwszy niekomercyjny wortal o zarządzaniu
Więcej call centers
Szymon Augustyniak, 25.10.2002
Już 1,2% osób zatrudnionych w Europie pracuje w call centers - wynika z raportu Datamonitor.
Internautów walka ze spamem
Krzysztof Kozerski, 18.10.2002
Aby uniknąć otrzymywania niechcianej poczty internauci zmieniają swe adresy e-mailowe. Z ostatnich badań przeprowadzonych przez NFO WorldGroup wynika, że każdego roku aż 31% adresów e-mailowych, ich użytkownicy zastępują nowymi.
Dochodowe Yahoo!
Krzysztof Kozerski, 11.10.2002
Na czwartkowej sesji amerykańskiej giełdy ceny akcji największego amerykańskiego portalu internetowego Yahoo! wzrosły o ponad 21%.
e-reklama ponad rynek
Szymon Augustyniak, 29.08.2002
Według szacunków CMR, e-reklama była jednym z nielicznych segmentów rynku reklamowego, który wzrósł w I poł. br. Rynek reklamy internetowej urósł w tym czasie o 2% do 1,53 mld USD, podczas gdy cała branża straciła 0,2%.
IAB Polska: oddzielić treść od reklamy
Szymon Augustyniak, 26.08.2002
Internet Advertising Bureau Polska przedstawiło swoje zalecenia w odniesieniu do produktów reklamowych wyszukiwarek: pozycjonowania linków i zamieszczania płatnych odnośników w wynikach wyszukiwania.
DoubleClick: tylko technologia
Jarosław Ochab, 02.07.2002
DoubleClick sprzeda swój dział brokerski dotychczasowemu konkurentowi - amerykańskiej spółce L90. Sprzedaż agencji pozwoli firmie skupić się na rozwoju technologii i usług serwowania reklam, obsługi kampanii internetowych oraz innych narzędzi bezpośredniego marketingu. L90, która zmieni nazwę na MaxWorldwide, będzie prawdopodobnie największym na świecie brokerem reklam internetowych.
Rynek reklamy internetowej w Polsce prześwietlony
Szymon Augustyniak, 08.02.2002
Według informacji AdNetu, udziały w rynku powyżej 1% ma trzynastu wydawców. Największe udziały "gotówkowe" na podstawie przekazanych informacji mają portale - Onet (29%), Wirtualna Polska (18%), Interia (12%) i Gazeta (12%). Wśród największych reklamobiorców znalazły się także serwisy wydawnictw - IDG Poland i Rzeczpospolitej - posiadające po 2% rynku.
Błyskotliwe pomysły
Wanda Żółcińska, 28.01.2002
Innowacja to ostatnio bardzo modny temat, również dla managerów. Jednak wprowadzenie nowych pomysłów do firmy nie jest łatwym zadaniem.
Dobra kampania Interii
Szymon Augustyniak, 11.01.2002
Zarząd Interii jest zadowolony z wyników kampanii reklamowej portalu. W ciągu dwóch miesięcy jej prowadzenia tygodniowa oglądalność portalu według SMG/KRC wzrosła z 11,5 do 17%.
Badania internetowej reklamy
Szymon Augustyniak, 14.12.2001
Expert Monitor oraz I-Metria będą współpracować w zakresie monitoringu reklamy internetowej w Polsce. Dane na temat wydatków reklamowych w Sieci dostępne będą od połowy lutego przyszłego roku.
Poprzednia
strona
1
...
25
26
27
28
29
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »