Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
MARKETING AUTOMATION
Temat: MARKETING AUTOMATION
IDG kupuje Triblio
Nowoczesna komunikacja marketingowa
Od marketing automation do marketing intelligence
Danuta Sass, 17.05.2017
Już niedługo głównymi celami biznesowymi staną się wzrost retencji i satysfakcji klientów prowadzące w efekcie do zwiększenia zysku przy jednoczesnej optymalizacji kosztów – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel i CEO SALESmanago Marketing Automation, pierwszej w Polsce i jednej z pierwszych w Europie platform automatyzacji marketingu.
12 pytań do dostawców oprogramowania do automatyzacji marketingu
Computerworld/KB, 11.02.2016
W obliczu nieustannie rosnącej liczby narzędzi do automatyzacji procesów marketingowych dobór właściwego oprogramowania jest dziś wyzwaniem nawet dla organizacji dobrze zaznajomionych z technologiami. Oto 12 podstawowych pytań, które warto zadać dostawcom.
Wspólne zadania
Barbara Mejssner, 05.02.2014
Działy marketingu mają coraz nowocześniejsze narzędzia technologiczne, ale by efektywnie z nich korzystać, powinny współpracować z IT. Pojawia się też potrzeba zatrudniania w firmach nowych specjalistów – CMT – Chief Marketing Technologist.
Marketing Automation popularniejsze wśród polskich firm
Computerworld Online, 04.11.2013
Blisko 1000 polskich firm w ciągu ostatnich 2 lat zdecydowało się na wdrożenie nowej technologii marketingowej, która monitoruje zachowanie klientów na stronie internetowej i kieruje automatyczne akcje marketingowe. Największym w Polsce producentem tego typu rozwiązań jest SALESmanago, którego w ostatnim czasie wybrały m.in. Komputronik, Travelplanet, Yves Rocher czy Deloitte.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »