Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
MacBook Pro
Temat: MacBook Pro
MacBook i MacBook Pro od Apple
Sławomir Kołak
Firma Apple przedstawiła nowe modele komputerów z serii MacBook i MacBook Pro
Apple stawia na NVIDIĘ
Juliusz Kornaszewski
Macbooki Pro będą wyposażane w karty graficzne z procesorami NVIDII. Pierwsze nowe modele zostaną zaprezentowane w przyszłym tygodniu ma konferencji Worldwide Developers Conference 2007. Z nieoficjalnych źródeł znamy już konfigurację dwóch nowych modeli, wiadomo też ile będą kosztowały.
24.04.2007 Skrót wiadomości IDG.pl - wersja audio
Krzysztof Pietrzak
Dzisiaj w IDG.pl: Steve Jobs nie zostanie oskarżony; Amerykański plan przeciw złodziejom tożsamości; Wideo w Google Talk; DirectX 10 w Windows XP; HP przyspiesza nagrywanie DVD; Berry Linux, czyli LiveCD górą; 10 tys. USD za włamanie do MacBooka Pro
MacBook Pro do wymiany
Krzysztof Pietrzak
Firma Apple rozpoczęła wymianę płyt głównych w komputerach MacBook Pro. Okazało się bowiem, iż wielu użytkowników narzekało na liczne usterki występujące w tych urządzeniach. Do najważniejszych z nich należało nadmierne przegrzewanie się oraz problemy w modułem łączności bezprzewodowej AirPort.
Maki na Intelu w Karen Notebook
Juliusz Kornaszewski
Karen Notebook wprowadził do sprzedaży notebooki Apple MacBook Pro, oparte na najnowszych dwurdzeniowych procesorach Intela.
Pierwsze Macintoshe z procesorami Intela
Ludwik Krakowiak
Trwające w San Francisco targi Macworld stały się areną epokowego wydarzenia - szef Apple'a, Steve Jobs, zaprezentował podczas swojego wystąpienia dwa nowe modele komputerów Macintosh, pracujące w oparciu o procesor Intela. Mowa tu o nowych modelach komputera iMac z wyświetlaczami o przekątnej ekranu 17 i 20 cali oraz o całkowicie nowym notebooku, któremu nadano nazwę MacBook Pro. To jednak nie wszystko - koncern zaprezentował również nową wersję pakietu oprogramowania multimedialnego iLife oraz poinformował o dostępności kolejnego uaktualnienia dla systemu Mac OS X "Tiger", oznaczonego numerem 10.4.4.
Fotografia cyfrowa – PC czy Mac?
Arkadiusz Piasek
Skierowany do entuzjastów cyfrowej fotografii oraz do zajmujących się nią zawodowo profesjonalistów serwis robgalbraith.com zamieścił na swoich łamach bardzo ciekawy artykuł, porównujący komputery Mac i PC w zastosowaniach związanych z cyfrową obróbką zdjęć.
Sprzedać więcej "jabłek"
Krzysztof Kozerski
Firma Action rozpoczęła dystrybucję na polskim rynku przenośnych PowerBook-ów firmy Apple. ICM Apple Poland i Action liczą na podwojenie sprzedaży tych komputerów na polskim rynku.
Uwaga! skradziono notebooki
Juliusz Kornaszewski
W jednej z warszawskich firm komputerowych zostało skradzionych 46 szt notebookow Fujitsu Siemens. Zamieszczamy numery seryjne oraz specyfikację skradzionego sprzętu.
Jabłuszka też będą tańsze
Robert Hajduk
Do fali ostatnich obniżek prowadzonych przez firmy komputerowe, z Intelem i AMD na czele, postanowiła dołączyć Apple Computer. Firma obniża ceny dwóch modeli PowerBook G4 o 400 i 500 USD.
PowerBook grozi pożarem!
Robert Hajduk
Apple wymienia wadliwe układy zasilania notebooków PowerBook G3. Zasilacze sprzedawane w Europie są na szczęście bezpieczne.
Apple tworzy sieć salonów sprzedaży
Agnieszka Madej
Dotychczas firma dystrybuowała produkty za pośrednictwem innych detalistów oraz sklepów internetowych. Producent planuje stworzenie sieci 50 punktów sprzedaży w największych miastach USA. Analitycy są zdania, że stworzenie własnej sieci salonów może spowodować wzrost popytu na produkty firmy i zwiększy efektywność działań marketingowych producenta. Obecnie Apple posiada 3% udział w rynku PC.
Poprzednia
strona
1
2
3
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »