Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
liczby
Temat: liczby
TNS/OBOP: Polacy boją się Internetu?
Szymon Augustyniak
Polacy, podobnie jak przedstawiciele innych nacji, nie mają specjalnego zaufania do przekazywania swoich danych osobistych i finansowych przez Internet.
EMC Database Tuner z nowymi bazami danych
NetWorld OnLine
Firma EMC rozszerzyła zbiór baz danych obsługiwanych przez oprogramowanie do zarządzania wydajnością EMC ControlCenter Database Tuner.
W Internecie bez zmian
Szymon Augustyniak
TNS OBOP opublikował sierpniowe wyniki badania Interbus.
10 lat polskiego Internetu
NetWorld OnLine
Z okazji jubileuszu 10-lecia polskiego Internetu Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa (NASK) i Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego Uniwersytetu Warszawskiego (ICM UW) organizują 14 września 2001 r. uroczyste sympozjum "Rewolucja informacyjna - 10 lat Internetu w Polsce".
Internetowy analizator sprzedaży w ofercie AGS New Media
Jarosław Ochab
Firma wprowadzi na rynek narzędzie do prezentacji i analizy informacji dotyczących odwiedzin i sprzedaży w sklepach internetowych. System jest oparty na autorskim rozwiązaniu AGS New Media, wdrażanym m.in. na potrzeby Empik.com.
Liderzy rynku baz danych
Agnieszka Madej
Z badań Dataquest wynika, że czołową pozycję na rynku zachował Oracle. Na kolejnych miejscach uplasowały się IBM i Microsoft. Przychody producentów z tytułu sprzedaży licencji na systemy bazodanowe w 2000r. wyniosły 8,8 mld USD.
IBM liczy na wzrost udziału w rynku systemów bazodanowych
Olaf Krynicki
Z badań Morgan Stranley wynika, że najchętniej wybieranym dostawcą systemów bazodanowych jest Oracle. Kolejne miejsca w rankingu popularności zajmują Microsoft SQL oraz system DB2 firmy IBM. Dzięki przejęciu Informix, Big Blue liczy na wzrost udziału w rynku baz danych.
Oracle przedstawia inicjatywę SafeSwitch Program for Informix
Jarosław Ochab
IBM zaproponuje dotychczasowym użytkownikom baz danych Informix przejście na technologię DB2. Oracle przedstawi tym firmom alternatywną propozycję migracji w kierunku systemu Oracle 9i.
Wideo reklama w poczcie elektronicznej
Arkadiusz Piasek
Przed rokiem 2005 powszechne stanie się wykorzystanie dźwięku, animacji lub materiałów wideo w informacjach reklamowych dystrybuowanych poczta elektroniczną.
IBM przejmie Informix Software
Jarosław Ochab
Wartość transakcji szacowana jest na 1 mld USD. IBM zajmie się sprzedażą produktów Informix na całym świecie, przejmie też kontakty z dotychczasowymi partnerami firmy i będzie udzielał wsparcia technicznego użytkownikom produktów Informix.
Polski internauta według ARC
Olaf Krynicki
Z Internetu korzysta ok. 3,5 mln Polaków powyżej 15 roku życia - wynika z badania Internet Monitor, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia.
108 mln internautów w Europie
Cezary Niewiarowski
eMarketer opublikowała raport, z którego wynika, że do końca roku liczba Europejczyków aktywnie korzytających z sieci wzrośnie do 108 mln
Poprzednia
strona
1
...
18
19
20
21
22
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »