Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
łańcuch dostaw
Temat: łańcuch dostaw
Kryzys na rynku półprzewodników - najnowsze prognozy ekspertów
Koniec kwarantanny. Fabryki Foxconn ponownie uruchomione
Czy wojna na Ukrainie sparaliżuje dostawy półprzewodników?
Daniel Olszewski, 14.03.2022
Ukraina odpowiada za produkcję połowy światowych dostaw neonu, który wykorzystywany jest do wytwarzania półprzewodników. Jak wojna na Ukrainie wpłynie na dostępność tego surowca?
Czy sprzęt jeszcze bardziej podrożeje? Kolejne problemy w łańcuchu dostaw
Grzegorz Kubera, 14.03.2022
"Chińska Dolina Krzemowa" musi się zamknąć ze względu na lockdown wywołany wzrostem zakażeń na Covid-19. Może to zrujnować łańcuchy dostaw na świecie.
System e-commerce Ingram Micro z wachlarzem nowych funkcjonalności
Computerworld, 24.01.2022
Wraz z końcem stycznia Ingram Micro dokonuje znaczącej aktualizacji swojego systemu sprzedaży e-commerce, wprowadzając pod płaszczykiem nowej szaty graficznej i odświeżonego interfejsu szereg funkcjonalności, które specjaliści z segmentu B2B powitają z otwartymi rękami.
Luka w łańcuchu dostaw umożliwia napastnikom manipulowanie systemem transportowym SAP
Michael Hill, 19.01.2022
Luka umożliwia złośliwą ingerencję w procesy zarządzania zmianami w systemie SAP i wdrażania oprogramowania. SAP wydaje łatę chroniącą system plików przed wykorzystaniem.
Odporność cyfrowa, alianse strategiczne i zrównoważony rozwój
Wanda Żółcińska, 13.12.2021
Większość ankietowanych przez KPMG CEO z Polski zamierza inwestować w nowe technologie, aby zapewnić rozwój biznesu w nowej rzeczywistości.
Podcast
Niesamowity świat logistyki
Grzegorz Stech, 26.10.2021
Zapraszamy do słuchania drugiego z jesiennej serii podcastu Tech Trends. Z naszym rozmówcą wejdziemy w świat procesów logistycznych wspieranych technologiami. Jeśli myślałeś, że globalne łańcuchy dostaw to prosty schemat, nawet nie wiesz, jak bardzo się myliłeś...
Bezpieczeństwo w edge computing: 4 trendy, które należy obserwować
Jaikumar Vijayan, 14.10.2021
Globalna pandemia COVID-19 zaostrzyła niektóre zagrożenia bezpieczeństwa związane z przejściem na bardziej rozproszony model obliczeniowy. Oto 4 sposoby, na jakie organizacje bezpieczeństwa reagują na ewolucję zagrożeń związanych z przetwarzaniem brzegowym.
Computerworld 11-12/2020 - środowisko pracy po pandemii
Ludwik Krakowiak, 24.11.2020
Ukazał się najnowszy numer magazynu „Computerworld”. W wydaniu 11-12/2020 analizujemy, jak może wyglądać środowisko pracy po zakończeniu pandemii. Przyglądamy się także najlepiej opłacanym w IT umiejętnościom, które warto rozwijać w 2021 roku.
Jak znaleźć słabe ogniwo w łańcuchu dostaw
IDG News Service, CIO Online, 23.02.2012
Wielkie firm zdają sobie sprawę z ważności kontrolowania i udoskonalania planów awaryjnych nawet dla swoich najmniejszych dostawców. Czy twój plan zachowania ciągłości działania obejmuje ryzyko związane z łańcuchem dostaw? Jeśli nie, to powinien.
Sieci detaliczne będą inwestować w rozwiązania mobilne
Krzysztof Piątek, 01.06.2010
IDC zaprezentowało raport dotyczący europejskiego rynku handlu detalicznego. Wynika z niego, że firmy stosują technologie mobilne nie tylko w celu lepszego zarządzania procesami, ale również po to aby zbliżyć się do klientów.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »