Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
konkurs
Temat: konkurs
Nasz klient nie może czekać
Krzysztof Pielesiek
Empik wdrożył rozwiązanie mobilne, które pozwala obsłużyć klienta i przeprowadzić transakcję w dowolnym miejscu sklepu, a nie tylko przy ladzie kasowej. Przy niewielkim budżecie projektu udało się skutecznie rozładować kolejki do kas.
Uczelnia zarządzana procesowo
Barbara Mejssner
Do konkursu Lider Informatyki Uniwersytet Medyczny w Łodzi zgłosił w tym roku dwa powiązane ze sobą projekty. Przyczynią się one do znaczącej poprawy efektywności zarządzania uczelnią oraz podniesienia jakości kształcenia.
Sprawność procesów i komunikacji
Marcin Marciniak
Grupa Pfleiderer Grajewo SA stanęła przed wyzwaniem związanym z modernizacją najważniejszych procesów biznesowych. Wdrożono także nowoczesną komunikację i rozwiązanie do zarządzania cyklem życia klienta. To wniosło nową jakość w działanie przedsiębiorstwa.
IT dla wszystkich w Małopolsce
Piotr Pietruszyński
Projekty teleinformatyczne, realizowane przez Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, cechuje daleko posunięte zaangażowanie i otwartość wobec setek partnerów: innych samorządów, ich jednostek organizacyjnych czy małopolskich stowarzyszeń. Mogą liczyć na wsparcie.
Premie za technologie
Dorota Bogucka
Program Restrukturyzacji Naprawczej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach pozwolił placówce osiągnąć płynność finansową i zyskać pozycję regionalnego lidera nowych technologii. Teraz to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie placówek medycznych w Polsce.
Poczta nowoczesna i prosta
Krzysztof Pielesiek
Znaczek pocztowy kupowany przez internet, pocztówka wysyłana z telefonu? To dopiero początek przeobrażeń na rynku usług pocztowych, które idą w kierunku pełnej elektronizacji korespondencji.
Na fali wznoszącej
Piotr Pietruszyński
Kompleksowy projekt 3,14_Port_Integrator wydatnie zwiększył wydajność procesów biznesowych Zarządu Portów Morskich Szczecin i Świnoujście SA, zapewniając firmie miejsce wśród ścisłych finalistów Konkursu Lider Informatyki 2014.
Komunikacja, samoloty i śmigłowce
Marcin Marciniak
Wdrożenie sprawnej platformy komunikacji powoduje radykalną poprawę obiegu informacji w przedsiębiorstwie. Takim wdrożeniem mogą poszczycić się Polskie Zakłady Lotnicze Mielec, firma z grupy Sikorsky, działająca w branży technologii lotniczych.
Mobilność we krwi
Dorota Bogucka
Meritum Bank buduje strategię biznesową, uwzględniając innowacyjne technologie. Jako pierwszy bank w Polsce umożliwił klientom otwarcie konta poprzez aplikację w smartfonie. Jest pionierem bankowości głosowej, którą rozwija razem z trójmiejskimi firmami IT.
Sztuczna inteligencja wspomaga biznes
Wiesław Pawłowicz
Stanusch Technologies pokazuje, jak można rozwinąć firmę, opracowując i wprowadzając zaawansowane technologie. Na razie korzysta z nich rynkowa awangarda, ale wszystko wskazuje, że popularność technologii będzie szybko rosła.
PZU gotowe na atak szczytowy
Andrzej Penkalla
W PZU SA, największym polskim towarzystwie ubezpieczeniowym, zachodzi epokowa zmiana. Projekt Everest ma unowocześnić i udoskonalić pracę całej firmy.
Szczecińska Nasza Klasa
Piotr Pietruszyński
Czy można stworzyć publiczną usługę IT odpowiadającą na potrzeby obywateli tak, że liczba korzystających z niej osób wzrasta w ciągu roku prawie trzykrotnie? Szczeciński Portal Edukacyjny udowadnia, że można, zapewniając miastu tytuł Lidera Informatyki w kategorii Sektor publiczny.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
21
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »