Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Alcatel-Lucent Enterprise - Bezpieczeństwo i automatyzacja sieci
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
TechData - Usprawnij działanie krytycznych aplikacji
Equinix - Digital first
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
klient
Temat: klient
Na co pójdą bankowe budżety IT?
Szymon Augustyniak, 14.01.2004
Poprawa zarządzania kontaktami z klientem i generalne zwiększenie inwestycji w nowe technologie w celu dostarczania konkurencyjnych usług to według Deloitte dwa najważniejsze kierunki inwestycji informatycznych dokonywanych przez banki.
HideOutlook i HideOutlookExpress
Robert Milewski, 09.01.2004
Jak szybko zminimalizować Microsoft Outlook i Microsoft Outlook Express do zasobnika systemowego (system tray)?
ReMail - nowatorski klient pocztowy
Janusz Chustecki, 23.12.2003
Większość użytkowników Internetu zgadza się co do tego, że używane obecnie programy e-mail (klienci) pracują mało efektywnie i daleko im do doskonałości. Mając na uwadze to przesłanie, IBM Research pracuje nad oprogramowaniem, które udoskonali, a może nawet zrewolucjonizuje sposób funkcjonowania takich programów.
Annotis Mail 2.0
Robert Milewski, 15.12.2003
Wiadomości wysyłane z Microsoft Outlook już nigdy nie będą takie same...
Inteligo sprawdza debet
Adam Urbanek, 25.11.2003
We wrześniu na polskim rynku bankowym zadebiutował zautomatyzowany, dostępny wyłącznie w kontaktach online, debetowy system kredytowy Inteligo One Click Debet.
Outsourcing: kosztowny brak kompetencji
Szymon Augustyniak, 24.11.2003
Połowa wszystkich kontraktów outsourcingowych kończy się niepowodzeniem ze względu na brak zdolności klienta do zarządzania dostawcą usługi albo ze względu na zmianę wymagań firmy wobec IT.
Potrzebna poczta "na zakładzie"
Szymon Augustyniak, 17.11.2003
Choć może się to wydawać trudne do wyobrażenia, aż 45% pracowników amerykańskich korporacji nie posiada w pracy własnego konta e-mailowego. Może się to w najbliższym czasie zmienić, z korzyścią dla wszystkich: pracowników, firm i zasuszonego rynku IT.
Talex uzyskał akredytację PARP
Computerworld, 13.11.2003
Talex uzyskał akredytację Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w finansowanym ze środków Unii Europejskiej programie "Innowacje i technologie dla rozwoju przedsiębiorstw".
Bezpieczne korespondowanie z Inteligo
Jarosław Ochab, 22.10.2003
Od wczoraj wysyłane przez Inteligo e-mailowe wyciągi bankowe są opatrzone podpisem elektronicznym.
O heterogeniczną pamięć masową
Szymon Augustyniak, 08.10.2003
Yankee Group dokonał przeglądu rynku pamięci masowej pod kątem zagadnień dotyczących zarządzania pamięcią masową, jak analiza finansowa, kwestie budżetowania oraz podejście firm do zasady zarządzania heterogenicznym środowiskiem pamięci masowej.
Forrester Research wkracza do Polski
Anna Meller, 02.10.2003
Forrester Research podjęła decyzję o wkroczeniu na rynek polski poprzez nawiązanie partnerstwa z AMG.net. Firma analityczna rozszerza swoją działalności badawczą o rejon Europy Środkowo-Wschodniej.
Wiadomości prosto na biurko
Sebastian Górski, 30.09.2003
Gdańska firma Multimedia Cafe zaprezentowała darmową przeglądarkę wiadomości Cafe News. Za jej pomocą można przeglądać nagłówki artykułów umieszczonych na ponad stu portalach internetowych.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
7
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »