Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Nowa definicja bezpieczeństwa
SOC dla chmury
IBM BUSINESS AUTOMATION WORKFLOW
Cloudera Data Platform - hybrydowa platforma danych
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
TD Synnex - Space For Balance
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
IT w firmie
Temat: IT w firmie
Amerykańskie kancelarie ostrzegają przed pułapkami w licencjach Oracle
Tnij koszty dzięki metodzie AOR
6 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze nowego dostawcy usług IT
Computerworld/KB, 15.10.2014
Błędem jest podpisywanie umowy z dostawcą usług IT bez pełnej wiedzy o tym, kim jest i co sobą reprezentuje. Przedstawiamy sześć niecodziennych pytań, które warto zadać, i które pozwolą na określenie, czy decyzja o wyborze danego dostawcy jest właściwa w odniesieniu do potrzeb i oczekiwań firmy.
Połączone środowisko pracy może naruszać prywatność pracowników
Computerworld/KB, 04.09.2014
Nie ulega wątpliwości, że pojawienie się urządzeń ubieralnych ułatwiło firmom monitorowanie swoich pracowników. Ale nawet te, które dbają o przestrzeganie zasad przejrzystości, mogą budzić podejrzenia.
10 sposobów na uniknięcie nieudanej transakcji outsourcingu usług IT
Computerworld Online, 13.12.2013
„Wszystkie szczęśliwe rodziny są do siebie podobne, każda nieszczęśliwa rodzina jest nieszczęśliwa na swój sposób” – można by pomyśleć, że to, co napisał Lew Tołstoj w „Annie Kareninie”, dotyczy również outsourcingu. Transakcje, które okazały się sukcesem, łączą te same najlepsze praktyki, natomiast te zakończone niepowodzeniem mają różne, często indywidualne przyczyny. Jednak w rzeczywistości nieudane umowy outsourcingowe wykazują pewne podobieństwa. Oto 10 kroków, które pozwolą na uniknięcie katastrofy w outsourcingu usług IT.
5 sposobów jak się przygotować na urządzenia "ubieralne" w firmie
Computerworld Online, 12.12.2013
Na chwilę obecną większość działów IT w firmach mierzy się z tym,jak dostosować osobiste smartfony i tablety pracowników do wymogów korporacyjnych. Tymczasem branża technologiczna stoi przed zupełnie nowym wyzwaniem – urządzeniami ubieralnymi. Chociaż tego typu komputery dopiero pojawiły się na horyzoncie, już teraz firmy powinny zastanowić się nad tym, jak kontrolować i wykorzystywać te nowe gadżety do własnych celów.Oto 5 najskuteczniejszych sposobów na przygotowanie się na ich nadejście.
Innowacje: porażka elementem innowacji, współpraca podstawą sukcesu
Computerworld Online, 11.12.2013
Firmy, w których relacje między dyrektorem ds. IT i pozostałym kierownikami najwyższego szczebla są silne i bliskie czterokrotnie częściej odnoszą sukces i osiągają lepsze rezultaty biznesowe, takie jak wyższy wzrost przychodów czy wyższe marże zysków, niż te, w których współpraca na najwyższym szczeblu jest dużo luźniejsza. To wyniki piątej edycji badania Digital IQ przeprowadzonego przez PwC.
Jak zarządzać nieoficjalnymi rozwiązaniami IT w firmie?
Computerworld Online, 10.12.2013
Rosnąca popularność rozwiązań w chmurze i programów BYOD w firmach powoduje, że działom IT coraz trudniej jest zarządzać i kontrolować stosowane w firmie oprogramowanie i sprzęt – dbając jednocześnie o całkowite bezpieczeństwo środowiska. Oto sześć wskazówek, które pomogą w identyfikacji i zarządaniu zjawiskiem nieoficjalnego IT w firmie, zwłaszcza w kontekście radzenia sobie z potencjalnymi zagrożeniami.
5 zmian, jakie BYOD przyniesie w obszarze wsparcia technicznego
Computerworld Online, 09.12.2013
W oparach zamętu spowodowanego programami typu BYOD czai się pytanie: „Co dalej z obsługą i wsparciem technicznym?” Obawy dotyczące zmian w zakresie funkcji pełnionej w firmie przez dział wsparcia technicznego bywają ekstremalne. Jedni spodziewają się przytłoczenia specjalistów ds. IT lawiną telefonów, inni prognozują, że biura helpdesku będą straszyć niczym wymarłe miasta. Przedstawiamy 5 realnych zmian, jakie najprawdopodobniej będą mieć miejsce w najbliższym czasie.
Trzy strategie zarządzania mobilnością w biznesie
Computerworld Online, 05.11.2013
Mobilność dotyczy już większości obszarów IT w firmie - począwszy od wyboru platformy, przez rozwój aplikacji, po nowe sposoby na zaangażowanie klienta. Czy jest sens, aby za wszystkie te działania odpowiadała w firmie jedna osoba? A może mobilnością powinien zajmować się dedykowany dział? Przedstawiamy trzy strategie zarządzania mobilnością w biznesie na przykładach różnych organizacji.
Prognozy na 2014 - jak opanować trendy w IT?
Computerworld Online, 30.10.2013
Media społecznościowe, technologie mobilne, rozwiązania w chmurze czy narzędzia do prowadzenia zaawansowanej analityki nieustruktyryzowanych danych dezorganizują działania biznesowe firm, niezależnie od branży. Cel wdrażania nowych rozwiązań nie zmienia się od lat: redukcja kosztów, tworzenie nowych strumieni dochodów, podnoszenie satysfakcji klientów oraz wzmacnianie świadomości marki. Doradzamy jak opanować najnowsze trendy w IT i na co zwrócić uwagę planując działania IT na 2014 rok.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »