Computerworld.pl

  • Konferencje
  • Okiem Prezesa
  • Tematy
    • Agile
    • Aplikacje Biznesowe
    • Bezpieczeństwo
    • Big Data
    • Cloud Computing
    • DataCenter
    • GDPR/RODO
    • SDN
    • Sieci
    • Smart City
    • Praca w IT
    • Przemysł 4.0
    • Digital Leaders
  • Badanie AudIT
  • Biblioteka IT
  • TOP200
  • Strefy tematyczne
    • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
    • NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
    • SUSE - Kierunek: konteneryzacja
    • Rozwiązania Cisco dla centrów danych
    • Equinix - Digital first
    • Akamai - Security
    • Poly - Skuteczna współpraca
×
 
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders
Strefy tematyczne
  • Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
  • NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
  • SUSE - Kierunek: konteneryzacja
  • Rozwiązania Cisco dla centrów danych
  • Equinix - Digital first
  • Akamai - Security
  • Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
  • Kontakt |
  • Reklama |
  • Usługi marketingowe |
  • Prenumerata |
  • Newslettery |
  • RSS |
  • Polityka prywatności |
  • Polityka ciasteczek |
  • |
  • Wytyczne ASME |
  • Regulamin |
  • Znajdź nas
  1. Strona główna
  2. Temat
  3. Grywalizacja

Temat: Grywalizacja

Forcepoint: Gamifikacja malware’u
EN FACE: Marcin Brysiak...
Grywalizacja służy zaangażowaniu Dorota Bogucka , 17.06.2015 Firma Verint Systems Inc. wprowadza na rynek oprogramowanie korporacyjne do grywalizacji.
Innowacje, które odmienią świat biznesu Antoni Steliński, 18.03.2015 Programowanie reaktywne, komputery kwantowe, grywalizacja, rzeczywistość rozszerzona. Przedstawiamy technologie i innowacyjne firmy, które musisz mieć na radarze.
Gra o posadę Dorota Bogucka , 09.03.2015 Osoba ubiegająca się o miejsce stażowe albo stałą pracę musi być przygotowana także na to, że przyjdzie jej zagrać w Diablo, Plantville albo grę wymyśloną specjalnie na potrzeby rekrutacji.
PwC stworzyło aplikację na LinkedIn wykorzystującą grywalizację Monika Tomkiewicz, 14.05.2013 Firma stworzyła aplikację "Know Them All", która pozwala użytkownikom serwisu LinkedIn sprawdzić jak dobrze znają sieć swoich kontaktów biznesowych. Aplikacja jest dostępna w języku angielskim i polskim i wykorzystuje elementy grywalizacji, która znalazła się na liście 10 najważniejszych trendów technologicznych dla biznesu w 2013 roku w raporcie PwC "Digital IQ Survey 2013".

Computerworld dostarcza najświeższe informacje, opinie, prognozy i analizy z branży IT w Polsce i na świecie.

  • Kontakt
  • Reklama
  • Usługi marketingowe
  • Prenumerata
  • Newslettery
  • RSS
  • Polityka prywatności
  • Polityka ciasteczek
  • Wytyczne ASME
  • Regulamin

Tematy

  • Agile
  • Aplikacje Biznesowe
  • Bezpieczeństwo
  • Big Data
  • Cloud Computing
  • DataCenter
  • GDPR/RODO
  • SDN
  • Sieci
  • Smart City
  • Praca w IT
  • Przemysł 4.0
  • Digital Leaders

Serwisy IDG

  • Kiosk
  • E-Seminaria
  • Raporty
  • Reklama & Marketing
  • PC & Mobile

Znajdź nas

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

Zamów reklamę

(+48) 662 287 854
Napisz do nas
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »