Computerworld.pl
Konferencje
Okiem Prezesa
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
GDPR/RODO
SDN
Sieci
Smart City
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Huawei - Pamięci masowe optymalne dla biznesu
NFON -Poznaj telekomunikację przyszłości
SUSE - Kierunek: konteneryzacja
Rozwiązania Cisco dla centrów danych
Equinix - Digital first
Akamai - Security
Poly - Skuteczna współpraca
TOP200
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Grywalizacja
Temat: Grywalizacja
Forcepoint: Gamifikacja malware’u
EN FACE: Marcin Brysiak...
Grywalizacja służy zaangażowaniu
Dorota Bogucka , 17.06.2015
Firma Verint Systems Inc. wprowadza na rynek oprogramowanie korporacyjne do grywalizacji.
Innowacje, które odmienią świat biznesu
Antoni Steliński, 18.03.2015
Programowanie reaktywne, komputery kwantowe, grywalizacja, rzeczywistość rozszerzona. Przedstawiamy technologie i innowacyjne firmy, które musisz mieć na radarze.
Gra o posadę
Dorota Bogucka , 09.03.2015
Osoba ubiegająca się o miejsce stażowe albo stałą pracę musi być przygotowana także na to, że przyjdzie jej zagrać w Diablo, Plantville albo grę wymyśloną specjalnie na potrzeby rekrutacji.
PwC stworzyło aplikację na LinkedIn wykorzystującą grywalizację
Monika Tomkiewicz, 14.05.2013
Firma stworzyła aplikację "Know Them All", która pozwala użytkownikom serwisu LinkedIn sprawdzić jak dobrze znają sieć swoich kontaktów biznesowych. Aplikacja jest dostępna w języku angielskim i polskim i wykorzystuje elementy grywalizacji, która znalazła się na liście 10 najważniejszych trendów technologicznych dla biznesu w 2013 roku w raporcie PwC "Digital IQ Survey 2013".
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »