Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Grywalizacja
Temat: Grywalizacja
7 sposobów na podtrzymanie komunikacji i poczucia wspólnoty w zespołach zdalnych i hybrydowych
Forcepoint: Gamifikacja malware’u
EN FACE: Marcin Brysiak...
Dorota Bogucka
...Prezes Zarządu spółki forDrivers, który stworzył start-up, żeby skłonić kierowców do bezpieczniejszej jazdy
Grywalizacja służy zaangażowaniu
Dorota Bogucka
Firma Verint Systems Inc. wprowadza na rynek oprogramowanie korporacyjne do grywalizacji.
Innowacje, które odmienią świat biznesu
Antoni Steliński
Programowanie reaktywne, komputery kwantowe, grywalizacja, rzeczywistość rozszerzona. Przedstawiamy technologie i innowacyjne firmy, które musisz mieć na radarze.
Gra o posadę
Dorota Bogucka
Osoba ubiegająca się o miejsce stażowe albo stałą pracę musi być przygotowana także na to, że przyjdzie jej zagrać w Diablo, Plantville albo grę wymyśloną specjalnie na potrzeby rekrutacji.
PwC stworzyło aplikację na LinkedIn wykorzystującą grywalizację
Monika Tomkiewicz
Firma stworzyła aplikację "Know Them All", która pozwala użytkownikom serwisu LinkedIn sprawdzić jak dobrze znają sieć swoich kontaktów biznesowych. Aplikacja jest dostępna w języku angielskim i polskim i wykorzystuje elementy grywalizacji, która znalazła się na liście 10 najważniejszych trendów technologicznych dla biznesu w 2013 roku w raporcie PwC "Digital IQ Survey 2013".
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »