Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
facebook
Temat: facebook
Co zrobić, żeby powstrzymać spamera?
Anna Meller
Firmy bezkarnie zalewające nasze skrzynki pocztowe masą niezamówionych wiadomości korzystają z tego, że użytkownicy nie wiedzą, jakie kroki podjąć, by skutecznie zabronić spamerom dostępu do naszych kont. Postanowiliśmy sprawdzić, co zgodnie z naszym prawem może zrobić internauta, żeby pozbyć się spamu i na ile jego działanie będzie skuteczne.
Spam zdefiniowany, ale czy pod kontrolą?
Anna Meller
Debaty toczące się wokół spamu nie mają końca. Problemem pozostaje wciąż chociażby definicja zjawiska. W nielicznych opracowaniach organizacje podają dokładnie, w jaki sposób pojmują spam. W ubiegłym tygodniu do zdefiniowania problemu przystąpiło między innymi Interactive Advertising Bureau.
Spamerzy wciąż nieposkromieni
Anna Meller
Zawiązana w Wielkiej Brytanii Wielopartyjna Parlamentarna Grupa Internetowa wystosowała specjalne oświadczenie do brytyjskiego rządu, by ten zaostrzył przepisy antyspamowe. Chodzi przede wszystkim o usprawnienie mechanizmów przesyłania skarg na spamerów oraz zwiększenie ochrony użytkowników prywatnych przed falą niechcianych wiadomości.
Wideoreklama wkracza do Sieci
Anna Meller
W komunikatorze internetowym AOL Instant Messenger wyświetlane będą reklamy podobne do telewizyjnych. Zamiast tradycyjnych już bannerów pojawią się wideo-spoty. Co ciekawe, w polskich komunikatorze Tlen też planowane są takie zmiany.
Szefowie wolą Internet od prasy
Anna Meller
Najważniejszym źródłem informacji biznesowych dla przedstawicieli kadry zarządzającej jest Internet – wskazują badania przeprowadzone przez Forbes.com oraz GartnerG2. Sieć okazała się cenniejsza niż prasa codzienna.
W walce ze spamem są tylko pokonani?
Anna Meller
Amerykańskie firmy walczące z powodzią niechcianych wiadomości o treściach komercyjnych stworzyły "czarne listy" z adresami najbardziej aktywnych w Sieci spamerów. Na odpowiedź długo nie musiały czekać – nadawcy e-maili w odwecie rozpoczęli ataki typu DDoS na witryny broniących się przed spamem firm. W batalii pokonane zostały już dwa przedsiębiorstwa.
Kolejny etap walki ze spamem
Anna Meller
“Przestań odpowiadać spamerom” – pod takim hasłem rozpoczęła się w piątek akcja przeciwko tym, którzy rozsyłają niechciane wiadomości. Akcję zainicjowało Australijskie Stowarzyszenie Przemysłu Internetowego przy wsparciu Mircosoftu, Yahoo! oraz AOL.
Wyspa wolna od spamu
Anna Meller
Po długich debatach Brytyjczycy ostatecznie uznali przesyłanie spamu za przestępstwo. Tym samym wszystkim spamerom grozi grzywna w wysokości 5 tys. funtów.
Komunikacja przez premium SMS
Anna Meller
Firma AlienPants udostępniła aplikację komputerową, która może znaleźć zastosowanie w centrach informacji dla klientów bądź na kanałach do pogawędek. Nic nie byłoby w tym rozwiązaniu zaskakującego, gdyby nie fakt, że program zapewnia komunikację z klientami poprzez przesyłanie wiadomości SMS o podwyższonej wartości.
Gorący piątek na Marketplanet
Szymon Augustyniak
Ostatni piątek okazał się rekordowym dniem dla platformy handlu elektronicznego B2B Marketplanet.
Wielkoludy stawiają na e-biznes
Szymon Augustyniak
Jedna piąta budżetów IT wielkich firm amerykańskich jest przeznaczana na inicjatywy związane z e-biznesem. Największa część tych wydatków lokowana jest w inwestycje związane z rozwojem infrastruktury i sieci - dowodzi nowy raport Line 56 Media oraz A.T.Kearney.
W oczekiwaniu na Wi-Fi
Anna Meller
Punkty bezprzewodowego dostępu do Internetu robią furorę w Stanach Zjednoczonych. W Polsce pierwsze hot spoty dopiero się pojawiają. Czy istnieje szansa, że w przeciągu kilku miesięcy będzie ich coraz więcej w miejscach publicznych, hotelach i restauracjach?
Poprzednia
strona
1
...
45
46
47
48
49
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »